MARKALAŞMANIN IŞLETMELERIN REKABET GÜCÜ ÜZERINDEKI ETKISI VE TÜRK ZEYTINYAĞI SEKTÖRÜNDE BIR INCELEME |
2010 |
HAKKI ZAKİR İPEK |
Tamamlandı |
TÜKETICI ETNOSENTRIZMININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKISI: HIZMET SEKTÖRÜNDE BIR UYGULAMA |
2010 |
BERNA ALTUĞ TURGUT |
Tamamlandı |
SANAL MAĞAZALARIN ŞIKAYET YÖNETIMININ MÜŞTERI BAĞLILIĞINA ETKISI |
2010 |
ÖZNUR DEMİRAY |
Tamamlandı |
ETNIK KIMLIĞIN TÜKETICILERIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE AĞIZDAN AĞIZA ILETIŞIM ÜZERINE ETKISI |
2016 |
BURCU BÜYÜKTAŞ |
Tamamlandı |
MARKA KIŞILIĞININ VE TÜKETICI ETNOSENTRIZMININ MARKA TERCIHLERINE ETKISI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2016 |
SİNEM SAVAŞ |
Tamamlandı |
TÜKETICILERIN ÇEVRIMIÇI DEĞERLENDIRME VE REZERVASYON SITELERINE ILIŞKIN TUTUMLARININ TEKNOLOJI KABUL MODELI PERSPEKTIFINDE DEĞERLENDIRILMESI |
2019 |
CANSU DEMİRELLİ |
Tamamlandı |
AÇIK İNOVASYON FAALİYETLERİNDEKİ RİSKLER,
ENGELLER VE KAZANIMLAR: ÖZEL BİR BANKA ÜZERİNDE
KEŞFEDİCİ BİR ARAŞTIRMA |
2020 |
ŞÜHEYDA ORAN |
Tamamlandı |
İÇSEL PAZARLAMA BAĞLAMINDA KURUMSAL ITIBAR VE MÜŞTERI ODAKLILIK: KAMU BANKALARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2022 |
FURKAN AY |
Tamamlandı |
SOSYAL MEDYA FENOMENLERININ TÜKETICILERIN ÜRÜN TERCIHLERI VE SATIN ALMA NIYETI ÜZERINDEKI ROLÜ |
2023 |
RASHİD ALMAJZOUB |
Tamamlandı |
DINDARLIK VE DUYGUSAL ZEKÂ BAĞLAMINDA ETIK TÜKETIM |
2024 |
ONUR ŞEKER |
Tamamlandı |
SEÇMENLERDE SINIZM VE YABANCILAŞMA EĞILIMLERININ SIYASAL PAZARLAMA KAPSAMINDA DEĞERLENDIRILMESI |
2023 |
ELİF ŞENTÜRK |
Devam Ediyor |
KIŞISEL MARKA YARATMA SÜRECINDE SOSYAL
MEDYANIN ROLÜ :
İNSTAGRAMDA AKTIF GIRIŞIMCI ANNELER
ÜZERINDE NITEL BIR ARASTIRMA |
2023 |
HENNY WIJAYANTI |
Devam Ediyor |
TÜKETICILERIN METAVERSE EVRENINDE YÜRÜTÜLEN PAZARLAMA FAALIYETLERINE İLIŞKIN TUTUM VE DEĞERLENDIRMELERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2023 |
MERVE AKDOĞAN |
Devam Ediyor |
SOSYAL PAZARLAMA KAPSAMINDA AŞI KARŞITLIĞI VE KABULÜ ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2024 |
SEVAL TUĞRUL |
Devam Ediyor |
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM DANIŞMANLIĞI FİRMASI TERCİHİNDE ROLÜ |
2024 |
FADI HAMAM RASOUL |
Tamamlandı |
TÜKETİCİLERİN METAVERSE EVRENİNDE YÜRÜTÜLEN PAZARLAMA FAALİYETLERİNE İLİŞKİN TUTUM VE DEĞERLENDİRMELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA |
2024 |
MERVE AKDOĞAN |
Devam Ediyor |