Doçent GÜLNİL AYDIN

Doçent GÜLNİL AYDIN

  Doçent Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Doçent Kadın, Aile ve Toplum Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Merkezi - Müdür Yardımcısı

Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
ENDÜSTRIYEL PAZARLARDA ÇIĞ SÜT DAĞITIM VE SATIŞINDA ÜRETICI BIRLIKLERININ ROLÜ: GÖNEN ÖRNEĞI 2018 ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU
EFFECTS OF POPULAR AMERICAN CULTURE ON BUILDING AMERICAN BRANDS 2009 INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT-ICBME
AVRASYA EKONOMIK BIRLIĞI ÜLKELERININ LOJISTIK GELIŞMIŞLIK ENDEKSI AÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI VE TÜRKIYE NIN KONUMU 2014 III. AVRASYA SOSYAL BILIMLER FORUMU
THE HOUSING MARKET EFFICIENCY IN LUXURY SEGMENT ISSUES AND EVIDENCE FROM CUSTOMER PERSPECTIVE 2011 REAL PROPERTY MANAGING STRATEGIES IN ORGANISATIONS
BANDIRMA ONYEDI EYLÜL ÜNIVERSITESI İİBF ÖĞRENCILERININ HARCAMA EĞILIMLERI VE ENGEL KANUNU KAPSAMINDA BIR DEĞERLENDIRME 2018 THIRD INTERNATIONAL MEDITERRANEAN SOCIAL SCIENCES CONGRESS (MECAS III)
AN OVERVIEW OF THE POTENTIAL OF NATURE TOURISM IN TURKEY: A NEW PRODUCT AND DESTINATION DEVELOPMENT OPPORTUNITY 2017 MEDITERRENEAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES (MECAS I)
ELEKTRONIK HIZMET SUNUMUNDA PAZAR BÖLÜMLENDIRME ATM VE INTERNET BANKACILIĞI KULLANICILARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2006 V. ULUSLARARASI BILGI, EKONOMI VE YÖNETIM KONGRESI
Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak sergilenen bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
GENÇLERIN ÜRÜN DEĞERLENDIRMELERINDE MARKA GÜVENININ ETKISI: DENEYSEL BIR ARAŞTIRMA 2017 ULUSLARARASI UYGULAMALI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
ETNIK KIMLIĞIN TÜKETICILERIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE AĞIZDAN AĞIZA İLETIŞIM ÜZERINDEKI ROLÜ 2017 I. MEDITERRANEAN INTERNATIONAL SOCIAL CONGRESS
NEGATIF VE POZITIF MESAJLARIN BIREYLERIN BAĞIŞTA BULUNMA NIYETLERI ÜZERINDEKI ETKISI 2017 MEDITERRANEAN INTERNATIONAL SOCIAL CONGRESS
HEALTH TOURISM AS A PRODUCT DIVERSIFICATION STRATEGY FOR TURKEY A VIEW OF SUSTAINABILITY IN COMPETITIVENESS 2005 INTERNATIONAL TOURISM CONFERENCE: PERSPECTIVES IN TOURISM MARKETING MUGLA
GENÇLERIN ÜRÜN TERCIHLERINDE MARKA GÜVENININ ETKISI: DENEYSEL BIR ARAŞTIRMA 2017 INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (IASOS)
NEGATIF VE POZITIF MESAJLARIN BIREYLERIN BAĞIŞTA BULUNMA NIYETLERI ÜZERINDEKI ETKISI 2017 MEDITERRANEAN INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES (MECAS II)
ETNIK KIMLIĞIN TÜKETICILERIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI VE AĞIZDAN AĞIZA İLETIŞIM ÜZERINDEKI ROLÜ 2017 MEDITERRANEAN INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES
AVRASYA EKONOMIK BIRLIĞI ÜLKELERININ LOJISTIK GELIŞMIŞLIK INDEKSI AÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI VE TÜRKIYE'NIN KONUMU 2014 III. AVRASYA SOSYAL BILIMLER FORUMU
Ulusal kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantı ve etkinliklerde sözlü olarak sunulan ve tam metinli olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
GIRIŞIMCILERIN KIŞILIK ÖZELLIKLERI İTIBARIYLE INOVASYONA BAKIŞLARI BANDIRMA ÖRNEĞI 2007 USIS ÜNIVERSITE SANAYI İŞBIRLIĞI SEMPOZYUMU
TEKNOLOJIK YENILIKLERE DAYALI BANKACILIK HIZMETLERINI KULLANIM ÖZELLIKLERINE GÖRE MÜŞTERI PROFILLERININ BELIRLENMESI ÜZERINE BIR PILOT ÇALIŞMA 2003 8. PAZARLAMA KONGRESİ
TÜKETICILERIN HAZSAL VE FAYDACI SATIN ALMA KARARLARININ ÖLÇÜMLENMESINDE AHP YAKLAŞIMI 2007 12. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ
MARKA GÜVENININ TÜKETICILERIN SATIN ALMA NIYETI ÜZERINE ETKISI GLOBAL VE ULUSAL MARKALARIN KARŞILAŞTIRMALARI ANALIZI 2009 14. PAZARLAMA KONGRESİ
ÜNIVERSITE ÖĞRENCILERININ TÜKETIM HARCAMALARI İLE CINSIYETLERI ARASINDAKI İLIŞKININ ARAŞTIRLIMASI MANYAS MYO ÖRNEĞI 2015 BALIKESIR KENT SEMPOZYUMU 2015