PAZARLAMA EĞITIMINDE TEKNOLOJI KULLANIMININ GEREĞI VE ÖNEMINE YÖNELIK DEĞERLENDIRME |
2017 |
JOURNAL OF TURKISH STUDIES |
SOCIAL MARKETING ANALYSIS OF ATTITUDE TOWARD COMPULSORY EARTHQUAKE INSURANCE IN TURKEY |
2016 |
YÖNETIM VE EKONOMI CELAL BAYAR ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
SUÇLU KIM İTKISEL (ANLIK) SATIN ALMA DAVRANIŞI VE GIDA İSRAFI ARASINDAKI İLIŞKININ ATFETME TEORISI PERSPEKTIFINDEN DEĞERLENDIRILMESI |
2020 |
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL |
THE ROLE OF BRAND TRUST ON PARENTS' PURCHASE INTENTIONS OF BABY CARE PRODUCTS |
2014 |
DOĞUŞ ÜNIVERSITESI DERGISI |
SOSYAL AMACA YÖNELIK PAZARLAMA FAALIYETLERININ TÜKETICI TEMELLI MARKA DEĞERI BOYUTLARI
ÜZERINDEKI ROLÜ |
2020 |
TURKISH STUDIES |
KONUMLANDIRMA KARARLARINDA MÜŞTERİ ÖNCELİKLERİNİN BELİRLENMESİ: CONJOINT ANALİZ YAKLAŞIMI İLE BİR PİLOT UYGULAMA |
2005 |
ÖNERI DERGISI |
SELF SERVIS UYGULAMALARDA TEKNOLOJININ ALGILANAN ÖZELLIKLERININ MÜŞTERI MEMNUNIYETI ÜZERINE ETKISI |
2007 |
İKTISAT İŞLETME VE FINANS |
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARININ YEREL EKONOMİLERE KATKILARI: MANYAS MESLEK YÜKSEK OKULU ÖRNEĞİ |
2016 |
BALIKESIR ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
HIZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJI KULLANIMI VE MÜŞTERI ADAPTASYONU |
2005 |
BANDIRMA IIBF AKADEMIK FENER |
OTOMOTIV SEKTÖRÜNDE MÜŞTERILERIN ATFETME EĞILIMLERININ MARKA GÜVENI VE MÜŞTERI MEMNUNIYETI PERSPEKTIFINDEN İNCELENMESI |
2021 |
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGISI |
THE ROLE OF WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION IN THE FORMATION OF CYNICAL ATTITUDES TOWARDS PRIVATE HEALTH CARE ORGANIZATIONS |
2022 |
YÖNETIM VE EKONOMI ARAŞTIRMALARI DERGISI |