Profesör HATİCE AYDIN

Profesör HATİCE AYDIN

  Profesör Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı - Profesör Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü - Bölüm Başkanı İletişim Fakültesi - Dekan

Alanında yurtdışında yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı
Kitap Adı Yılı Yayınevi Yazarlar
CURRENT PERSPECTIVES ON CONSUMER PSYCHOLOGY 2020 PETER LANG AYDIN HATİCE,BIKARI SOMAYYEH
DIGITAL MARKETING APPLICATIONS 2019 PETERLANG AYDIN HATİCE,BIKARI SOMAYYEH
ENVIRONMENT AND SUSTAINABILITY 2019 PETER LANG PUBLISHING GROUP AYDIN HATİCE,BİÇER DERYA FATMA
ETHICS, SOCIAL RESPONSIBILITY AND SUSTAINABILITY IN MARKETING 2019 SPRINGER AYDIN HATİCE
SOSYAL MEDYANIN İŞ YAŞAMINDAKİ YERİ 2018 BETA BASIM YAYIM DAĞITIM A.Ş. AYDIN HATİCE
THE VIRTUAL WORLD AND MARKETING 2018 CAMBRIDGE SCHOLARS PUBLISHING AYDIN HATİCE
A’DAN Z’YE İLETIŞIM ÇALIŞMALARI 4 2021 İKSAD YAYINEVI AYDIN HATİCE
DİJİTAL ORTAMDA MARKA İLETİŞİMİNDE FAYDA/ ZARAR EKSENİ: VAKA ANALİZLERİ 2021 KRITER YAYINEVI AYDIN HATİCE
SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR-8 2022 İKSAD PUBLISHING HOUSE AYDIN HATİCE
SOSYAL BILIMLERDE YEŞIL YAKLAŞIMLAR: DIJITALLEŞME VE ENERJI 2023 ÖZGÜR YAYINLARI AYDIN HATİCE
Alanında yayımlanan bilimsel kitap yazarlığı
Kitap Adı Yılı Yayınevi Yazarlar
TÜKETICI HAYRANLIĞI 2017 NOBEL BİLİMSEL ESERLER AYDIN HATİCE