Görevi | Proje Adı | Kurum | Durum | Baslama | Bitiş |
---|---|---|---|---|---|
EĞITMEN | EUROPEAID/167108/ID/ACT/TR/252 AB HIBE PROGRAMI/EĞITIM. KADINLAR YENILENEBILIR ENERJI BAĞLAMINDA GELECEĞI KODLUYOR. | TAMAMLANDI | 2023 | 2024 | |
EĞITMEN | TRH1.2.PYEIS8P-03/973 AB HIBE PROGRAMI/EĞITIM. ÜRETIM IÇIN ENERJI İSTAHDAM IÇIN MESLEKI EĞITIM. | TAMAMLANDI | 2016 | 2017 |
Görevi | Proje Adı | Kurum | Durum | Baslama | Bitiş |
---|---|---|---|---|---|
UZMAN | ROBOTLARLA İŞITME VE GÖRME | TAMAMLANDI | 2012 | 2012 | |
EĞITMEN | ARTIRILMIŞ GERÇEKLIKLE ZENGINLEŞTIRILMIŞ SINIFLAR | TAMAMLANDI | 2018 | 2018 | |
UZMAN | ETKINLIK TEMELLI ALGORITMIK DÜŞÜNME EĞITIMI | TAMAMLANDI | 2021 | 2022 | |
EĞITMEN | FATIH'IN İZINDE MATEMATIK VE TEKNOLOJI | TAMAMLANDI | 2022 | 2023 | |
EĞITMEN | EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNE MAKALE YAZMA VE YAYINLAMA EĞİTİMİ III | TAMAMLANDI | 2023 | 2023 | |
EĞITMEN | EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA EĞİTİM GÖREN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLER İÇİN ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ EĞİTİMİ II | TAMAMLANDI | 2024 | 2024 | |
EĞITMEN | EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNE MAKALE YAZMA VE YAYINLAMA EĞİTİMİ II | TAMAMLANDI | 2022 | 2022 | |
EĞITMEN | EĞITIM PROGRAMI LIDERLIĞI BECERILERININ GELIŞTIRILMESI KURSUI | TAMAMLANDI | 2023 | 2023 | |
EĞITMEN | EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNE MAKALE YAZMA VE YAYINLAMA EĞİTİMİ | TAMAMLANDI | 2022 | 2022 | |
EĞITMEN | EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ÖĞRENIM GÖREN LISANSÜSTÜ EĞITIM ÖĞRENCILERINE YÖNELIK ARAŞTIRMA YÖNTEMLERI EĞITIMI | TAMAMLANDI | 2023 | 2023 | |
DANIŞMAN | UYARLANIR DAVRANIŞ GÖSTEREBILEN KODLAMA ROBOTLARI İÇIN OYUNLAŞTIRMA VE ETKILEŞIM EKOSISTEMLERININ GELIŞTIRILMESI | TAMAMLANDI | 2021 | 2023 |
Görevi | Proje Adı | Kurum | Durum | Baslama | Bitiş |
---|---|---|---|---|---|
YÜRÜTÜCÜ | EEG/EMG TABANLI MOTOR HAREKETLERİNİN MODELLENMESİ VE ROBOT EL TASARIMI | TAMAMLANDI | 2020 | 2022 | |
YÜRÜTÜCÜ | AMASYA ÜNIVERSITESI KURUMSAL WEB SAYFASINDA ÇALIŞACAK YAPAY ZEKA DESTEKLI CHATBOT ALT YAPISININ GELIŞTIRILMESI | TAMAMLANDI | 2024 | 2025 | |
ARAŞTIRMACI | LEGO TABANLI EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN STEM FARKINDALIKLARINA, BİLGİSAYARCA DÜŞÜNME BECERİLERİNE, PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE, PROGRAMLAMA BECERİLERİNE VE DERSE KARŞI TUTUMLARINA ETKİSİ | TAMAMLANDI | 2018 | 2019 | |
YÜRÜTÜCÜ | PROJE TABANLI EĞITSEL ROBOT ETKINLIKLERININ ÖĞRENCILERIN BILGISAYARCA DÜŞÜNME BECERILERI, ARAŞTIRMA-SORGULAMAYA DÖNÜK TUTUMLARINA VE FETEM FARKINDALIKLARINA ETKISI | TAMAMLANDI | 2018 | 2019 | |
ARAŞTIRMACI | ÖZEL EĞİTİME MUHTAÇ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ İLE 3 BOYUTLU ÖĞRENME ORTAMI GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI | TAMAMLANDI | 2015 | 2016 | |
YÜRÜTÜCÜ | PROJE TABANLI İŞBIRLIKLI ATÖLYE ÇALIŞMALARININ ELEKTRIK ELEKTRONIK MÜHENDSILIĞI ÖĞRENCILERININ MESLEKI TEMEL BECERILERINE VE MÜHENDISLIK MESLEĞINE DÖNÜK TUTUMLARINA ETKISI VE ÖĞRENCI GÖRÜŞLERI | TAMAMLANDI | 2015 | 2016 | |
YÜRÜTÜCÜ | BILGISAYAR PROGRAMLAMA ÖĞRETIMINDE SCRACTH VE LEGO MINDSTROM EVE3 TABANLI BIR ÖĞRETIM ORTAMI GELIŞTIRILMESI VE ETKILILIĞININ DEĞERLENDIRILMESI | TAMAMLANDI | 2014 | 2015 |