Profesör TÜLAY YENİÇERİ

Profesör TÜLAY YENİÇERİ

  Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Anabilim Dalı Başkanı

Asıl danışmanlığında tamamlanan doktora tezi
Tez Adı Yılı Hazırlayan Durum
TURISTLERIN SAKIN ŞEHIRLERI TERCIH NEDENLERI, MEMNUNIYET DÜZEYLERI VE TEKRAR ZIYARET ETME NIYETLERI: TÜRKIYE'DEKI SAKIN ŞEHIRLERIN DEĞERLENDIRILMESI 2016 YUSUF ACAR Tamamlandı
TÜKETICI YALNIZLIĞININ DÜRTÜSEL VE KOMPULSIF SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERINE ETKISINDE INTERNET BAĞIMLILIĞININ ARACI ROLÜ 2022 BİNNAZ ÇİNAR Tamamlandı
DESTINASYON İMAJI ILE DESTINASYON KIŞILIĞININ TURISTLERIN SEYAHAT MOTIVASYONU VE TEKRAR ZIYARET ETME NIYETLERINE ETKISI: ERDEK ÖRNEĞI 2023 ÖZLEM AYDOĞDU ATASOY Devam Ediyor
YEŞİL AKLAMA ALGILAMASI VE YEŞİL AKLAMA YAPAN MARKALARA KARŞI TÜKETİCİ TEPKİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLİ FAKTÖRLER: CİDDİ OYUN ÜZERİNDEN BİR UYGULAMA 2024 ÖZLEM ŞENEL Devam Ediyor
Asıl danışmanlığında tamamlanan yüksek lisans tezi
Tez Adı Yılı Hazırlayan Durum
SMS REKLAMLARININ ALGILANAN DEĞER, TUTUM VE SATINALMA DAVRANIŞINA GÖRE INCELENMESI 2015 EMİNE SELDÜZ Tamamlandı
İŞLETMELERIN IHRACATA YÖNELIK FAALIYETLERINDE BIR MESLEK KURULUŞU OLARAK TICARET VE SANAYI ODALARINDAN DUYDUKLARI MEMNUNIYETIN VE BEKLENTILERININ BELIRLENMESINE YÖNELIK BIR ARAŞTIRMA 2015 KAMİLE MERİÇ Tamamlandı
BANKACILIK SEKTÖRÜNDE MÜŞTERI MEMNUNIYETI OLUŞTURULMASINDA ALGILANAN HIZMET KALITESININ ROLÜ ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2015 VAHİT AYTEKİN Tamamlandı
CINSIYET KIMLIĞININ TÜKETICI SATIN ALMA TARZLARI ÜZERINDEKI ETKISI 2015 HALİT ÖZAL Tamamlandı
TÜKETICILERIN ETNOSENTRIK EĞILIMLERINE GÖRE YABANCI MARKA ISIMLI ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMLARININ INCELENMESI 2016 HİLAL ÇAKAR Tamamlandı
SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI AKTIVITELERININ PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERINE ETKISININ INCELENMESI 2022 MURAT AKSEL Tamamlandı