Profesör TÜLAY YENİÇERİ

Profesör TÜLAY YENİÇERİ

  Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Anabilim Dalı Başkanı

Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
ÇALIŞANLARIN DUYGUSAL ZEKALARININ HIZMET ODAKLILIK VE ALGILANAN PERFORMANS ÜZERINE ETKISI 2019 II. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU (UBS’19).
OTEL İŞLETMELERINDE ÇALIŞANLARIN DUYGUSALZEKÂLARININ HIZMET ODAKLILIK VE ALGILANANPERFORMANS ÜZERINE ETKISI 2019 2. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESİ SEMPOZYUMU (UBS’19)
TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ TERCİHLERİNİN KARAR YÖNTEMLERİ ARACILIĞI İLE BELİRLENMESİ 2016 7 TH INTERNATIONAL CONGRESS ON ENTREPRENEURSHIP: DEVELOPED ENTREPRENEURSHIP ECOSYSTEMS: R&D, INNOVATION, CLUSTERING-TECHNOPARKS
TESTING THE RELATIONSHIPS AMONG FASHION ORIENTATION CREDIT CARD USAGE AND COMPULSIVE BUYING THROUGH STRUCTURAL EQUATION MODELING SECOND INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS, MANAGEMENT AND ECONOMICS, ADVANCES IN BUSINESS AND MANAGEMENT: THEORY AND APPLICATIONS
THE COMPARISON OF SMES WITH HIGH MARKET ORIENTATION AND SMES WITH LOW MARKET ORIENTATION A STUDY OF TURKISH FIRMS EASTERN ACADEMY OF MANAGEMENT– MANAGING IN A GLOBAL ECONOMY XII, CULTURE: INTEGRATION & INNOVATION
THE DETERMINANTS OF BRAND EXTENSION S SUCCESS IN AN EMERGING MARKET IDENTIFYING THE EFFECTS OF PARENT BRAND IMAGE CATEGORY FIT AND CONSUMER CHARACTERISTICSAND PURCHASING BEHAVIOR 7TH GLOBAL CONFERENCE ON BUSINESS & ECONOMICS
ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İÇSEL PAZARLAMA ÇALIŞANLARIN YAŞININ BU İLIŞKI ÜZERINE ETKISI 10. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI
EXAMINING CONSUMER PERCEIVED RISK DIMENSIONS RELATED TO STORE BRANDS WITH STRUCTURAL EQUATION MODELING ANKARA UNIVERSITY INTERNATIONAL CONFERENCE ON MARKET, MARKETING & ENTREPRENEURSHIP: CREATING &CAPTURING VALUE IN THE 21ST CENTURY
DETERMINING DIFFERENCES BETWEEN RETAILER AND MANUFACTURER BRAND BUYERS IN TURKEY EQUATION MODELING SUCCEEDING IN A TURBULENT GLOBAL MARKETPLACE: CHANGES, DEVELOPMENTS, CHALLENGES, AND CREATING DISTINCT COMPETENCIES, TWELFTH WORLD BUSINESS CONGRESS,
PREDICTING RETAILER OR MANUFACTURER BRAND PREFERENCE OF CONSUMERS GLOBALIZATION, TRANSFORMATION, AND QUALITY OF LIFE: THE PROCEEDINGS OF THE 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON MARKETING AND DEVELOPMENT
Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak sergilenen bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
THE ROLE OF BUSINESS SATISFACTION IN THE EFFECT OF INTERNAL MARKETING PRACTICES ON ORGANIZATIONAL COMMITMENT: A RESEARCH ON THE BANKING SECTOR 2019 VI INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES
Ulusal kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantı ve etkinliklerde sözlü olarak sunulan ve tam metinli olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
TÜKETICILERIN ENERJI VERIMLI ÜRÜNLERI SATIN ALMA NIYETINI BELIRLEMEYE YÖNELIK BIR ARAŞTIRMA 2013 18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI
TÜKETICILERIN PERAKENDECI MARKASI TERCIHLERI ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA 5. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI
PERAKENDECI MARKALI ÜRÜNLERI SATINALANLARI AYIRMADA KULLANILABILECEK TEMEL BELIRLEYICILER 6. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI
TÜKETICILERIN MAĞAZA İMAJI VE MAĞAZA MARKALI ÜRÜNLERIN KALITESINI ALGILAMALARINA GÖRE GRUPLANDIRILMASI MARKA YÖNETIMI SEMPOZYUMU
YEREL ULUSAL VE İNDIRIMLI MARKETLER ARASINDAKI REKABETIN PERAKENDECI DEĞER ALGISI VE MÜŞTERI TERCIHINE ETKI EDEN FAKTÖRLER BAKIMINDAN İNCELENMESI 19. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI
TÜKETICILERIN AMBALAJA İLIŞKIN TUTUM VE DAVRANIŞLARINI BELIRLEMEYE YÖNELIK BIR ÇALIŞMA 8. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI
KOLA MARKASI TERCIHLERINI TÜKETICILERIN ETNOSENTRIK VE SOSYO PSIKOLOJIK ÖZELLIKLERINE GÖRE TAHMINLEME 14. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI