Profesör TÜLAY YENİÇERİ

Profesör TÜLAY YENİÇERİ

  Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Anabilim Dalı Başkanı

SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ ÇALIŞANLARIN İŞ TATMINI ÜZERINE ETKISI VE ÖRGÜTSEL ADALETIN ARACILIK ROLÜ 2020 ERCIYESÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
TÜKETİCİLERİN RİSKTEN KAÇINMA DÜZEYLERİNE GÖRE SANALALIŞVERİŞ RİSK ALGISI VE SANAL PLANSIZ TÜKETİMEĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ 2012 ULUSLARARASI İKTISADI VE İDARI İNCELEMELER DERGISI
YEREL ULUSAL VE İNDIRIMLI MARKETLER ARASINDAKI REKABETIN PERAKENDECI DEĞER ALGISI VE MÜŞTERI TERCIHINE ETKI EDEN FAKTÖRLER BAKIMINDAN İNCELENMESI, 2015 PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGISI
DUYGUSAL ZEKANIN HIZMET ODAKLILIK VE ALGILANAN PERFORMANS AÇISINDAN DEĞERLENDIRILMESI 2019 ÖMER HALISDEMIR ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
TÜKETICI KARAR VERME TARZLARI: SURIYELI SIĞINMACILARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2019 BUSINESSMANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
TÜKETİCİLERİN ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİ, YABANCI MARKA İSİMLİ ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMLARI, ALGILADIKLARI KALİTE VE SATINALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ 2018 ERZINCAN ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
CINSIYET TÜKETICI KARAR VERME TARZLARINI FARKLILAŞTIRIR MI? 2016 ATATÜRK ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER DERGISI
MODELING THE CONSUMERS REACTIONS FOR THE ADVERTISEMENT AND THE PRODUCT DEPENDING ON THE NEW PRODUCT S ADVERTISEMENT VALUE 2012 INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF RESEARCH IN BUSINESS
THE INFLUENCE OF TURKEY S COUNTRY IMAGE ON THE WILLINGNESS TO BUYING OF TURKISH BRANDED PRODUCTS 2013 GLOBAL REVIEW OF BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH
THE ROLE OF PSYCHOGRAPHICS IN EXPLAINING STORE BRAND BUYING BEHAVIOR 2005 BOĞAZIÇI JOURNAL: REVIEW OF SOCIAL, ECONOMIC AND ADMINISTRATIVE STUDIES
DETERMINING CONSUMER BASED RETAILER EQUITY AND DISCRIMINATION OF FREQUENT SHOPPERS AN EMPIRICAL STUDY 2008 BOĞAZIÇI JOURNAL: REVIEW OF SOCIAL, ECONOMIC AND ADMINISTRATIVE STUDIES
COMPLAINANTS JUSTICE PERCEPTIONS AND POST COMPLAINT BEHAVIOURS AN EMPIRICAL STUDY ON E NWOM EXIT INTENTIONS AND VENTING NEGATIVE FEELINGS 2014 QUARTERLY JOURNAL OF BUSINESS STUDIES
DETERMINING RISK PERCEPTION DIFFERENCES BETWEEN ONLINE SHOPPERS AND NON SHOPPERS IN TURKEY 2013 INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
TÜKETICILERIN ONLINE KARAR VERME TARZLARININ SOSYO-DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERI BAKIMINDAN İNCELENMESI 2021 İNTERNET UYGULAMALARI VE YÖNETIMI DERGISI
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
ENERJI VERIMLI ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMUN VE ÇEVRE BILINCININ SATINALMA NIYETINE ETKILERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2013 PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGISI
TÜKETİCİ KARAR VERME TARZLARININ CİNSİYET KİMLİĞİNE GÖRE İNCELENMESİ 2016 PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGISI
IMPACT OF IMPORTS EXPORTS ON THE PROFITABILITY OF PAKISTANI BANKS 2016 AKSARAY ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
MÜŞTERI İLIŞKILERI ÖRGÜTSEL BAĞLILIK PLÂNLAMA ÖĞRENME YÖNLÜLÜK UYUM SAĞLAYICI DAVRANIŞ ILE SATIŞ PERFORMANSI ARASINDAKI İLIŞKILERIN İNCELENMESI 2009 CUMHURIYET ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER DERGISI
SATIŞ TEMSILCILERININ PERFORMANSLARINA YÖNELIK BIR PILOT ARAŞTIRMA 2009 DUMLUPINAR ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
TÜKETICILERIN FARKLI PERAKENDECI DENKLIĞI ALGILAMA SEVIYELERINE GÖRE PERAKENDECI DENKLIĞI BOYUTLARININ ALGILANMASINDA SATINALMA NIYETINDE VE DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERDEKI FARKLILIKLAR 2009 ÖNERI MARMARA ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
MAĞAZA SADAKAT PROGRAMLARININ ALGILANMASI GÜVEN İLIŞKIYI SÜRDÜRME İSTEĞI VE MAĞAZA SADAKATI ARASINDAKI İLIŞKILERIN YAPISAL EŞITLIK MODELI ILE İNCELENMESI 2008 DOĞUŞ ÜNIVERSITESI DERGISI
KREDI KARTINI BILINÇLI KULLANAN VE KULLANMAYAN TÜKETICILERI AYIRMADA KULLANILABILECEK TEMEL BELIRLEYICILER ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA 2007 HACETTEPE ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
TÜKETICILERIN MAĞAZA İMAJI ALGILAMALARI VE SOSYO DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERININ ALIŞVERIŞ TUTARLARI İTIBARIYLE KARŞILAŞTIRILMASI 2005 ATATÜRK ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
KOBİ LERIN ELEKTRONIK TICARETI KULLANMA EĞILIMI ÜZERINDE ETKILI OLAN FAKTÖRLERIN YAPISAL EŞITLIK MODELI ILE İNCELENMESI 2008 ERCIYES ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
MAĞAZA İMAJI VE MAĞAZA İMAJI BOYUTLARI ARASINDAKI İLIŞKILERIN YAPISAL EŞITLIK MODELI ILE İNCELENMESI 2005 İSTANBUL ÜNIVERSITESI İŞLETME FAKÜLTESI İŞLETME İKTISADI ENSTITÜSÜ DERGISI, YÖNETIM
ÇEVRE DOSTU ÜRÜN SATINALMA DAVRANIŞINA YÖNELIK BIR MODELIN TESTI 2008 BEYKENT ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
MARKA YAYMA STRATEJISININ BAŞARISINI FARKLI DEĞERLENDIREN TÜKETICILERIN MARKA İMAJI VE RISK ALGILAMALARI BAKIMINDAN FARKLILAŞIP FARKLILAŞMADIĞININ BELIRLENMESI 2008 ÖNERI MARMARA ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
PERAKENDECI MARKALI ÜRÜN SATIN ALAN BAYAN TÜKETICILERE İLIŞKIN ALT PAZAR BÖLÜMLERININ OLUŞTURULMASI ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA 2001 İSTANBUL ÜNIVERSITESI İŞLETME FAKÜLTESI DERGISI
İHRACAT PERFORMANSI DÜŞÜK OLAN KOBİ LER ILE YÜKSEK OLAN KOBİ LERIN FARKLILIKLARINI BELIRLEMEYE YÖNELIK BIR PILOT ARAŞTIRMA 2007 ERCIYES ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
TÜKETICILERIN ÇEVRE BILINCI VE ÇEVREYE DUYARLI SATINALMA DAVRANIŞLARINA YÖNELIK BIR PILOT ARAŞTIRMA 2009 SELÇUK ÜNIVERSITESI İİBF SOSYAL VE EKONOMIK ARAŞTIRMALAR DERGISI
PERAKENDECI MARKASI TÜKETICILERININ TERCIHLERI VE BU TÜKETICILERI AYIRMADA KULLANILABILECEK TEMEL DEĞIŞKENLER ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA 2001 İSTANBUL ÜNIVERSITESI İŞLETME FAKÜLTESI İŞLETME İKTISADI ENSTITÜSÜ DERGISI
MAĞAZA MARKALI ÜRÜN SATIN ALAN TÜKETICILER ILE SATIN ALMAYAN TÜKETICILER ARASINDA ALGILANAN RISK BAKIMINDAN FARKLILIK OLUP OLMADIĞININ İNCELENMESINE YÖNELIK BIR ARAŞTIRMA 2009 KOCAELI ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
THE ROLE OF HEALTH RELATED FACTORS ON CONSUMER ATTITUDES TOWARDS ORGANIC PRODUCTS IN TURKEY 2009 SELÇUK ÜNIVERSITESI, SOSYAL BILIMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGISI
İNDIRIMLI MAĞAZALARDA MÜŞTERI SATIN ALMA DEĞERI MÜŞTERI MEMNUNIYETI AĞIZDAN AĞIZA İLETIŞIM VE MÜŞTERI SADAKATI İLIŞKISI 2010 SELÇUK ÜNIVERSITESI İ.İ.B.F SOSYAL VE EKONOMIK ARAŞTIRMALAR DERGISI
İÇSEL PAZARLAMA UYGULAMALARININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKISINDE İŞ TATMINININ ARACI ROLÜ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BIR ARAŞTIRMA 2020 BUSINESS MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
SÜRDÜRÜLEBİLİR PERAKENDECİLİK: BİST SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ENDEKSİNDE YER ALAN PERAKENDECİ ŞİRKETLER ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ 2022 KAFKAS UNIVERSITESI IKTISADI VE IDARI BILIMLER FAKULTESI DERGISI
İNDIRIMLI MAĞAZALARDA SOSYAL DAMGALAMA VE SOSYAL KIMLIK TEHDIDI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA- ARNAVUTLUK ÖRNEĞI 2023 AKADEMIK HASSASIYETLER
KRIPTO PARA KULLANMA NIYETI BELIRLEYICILERININ UTAUT MODELI ÇERÇEVESINDE İNCELENMESI 2023 AFYON KOCATEPE ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI