SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
THE INFLUENCE OF CUSTOMER PARTICIPATION ON SERVICE FAILURE PERCEPTIONS |
2017 |
TOTAL QUALITY MANAGEMENT BUSINESS EXCELLENCE |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
THE IMPACT OF CULTURAL FACTORS ON THE CONSUMER BUYING BEHAVIORS EXAMINED THROUGH AN EMPIRICAL STUDY |
2011 |
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND SOCIAL SCIENCE (IJBSS) |
KİŞİSEL FAKTÖRLERİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA |
2011 |
AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ |
ULUSAL PAZARLAMA YAZININDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI KONULU ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ |
2023 |
VAN YUZUNCU YIL UNIVERSITY |
DIGITAL MEDIA STRATEGIES IN PROMOTING SUSTAINABLE CONSUMPTION: AN EVALUATION OF BIST SUSTAINABILITY 25 INDEX COMPANIE |
2023 |
MINDVANGUARD: BEYOND BEHAVIOR |
Diğer uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
ULUSAL PAZARLAMA YAZININDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI KONULU ÇALIŞMALARIN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ |
2023 |
|
ULAKBİM veritabanları kapsamındaki Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
CRUELTY-FREE ETİKETLİ KOZMETİK MARKALARININ SOSYAL MEDYA HESAPLARININ İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ |
2023 |
|
CUMHURİYET DEĞERİ TAŞIYAN MARKALARIN CUMHURİYETİN 100. YILI KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ |
2024 |
|
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
TÜKETICILERIN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERINDE SOSYOLOJIK FAKTÖRLERIN ETKISININ İNCELENMESINE YÖNELIK AMPIRIK BIR ÇALIŞMA |
2011 |
ELECTRONIC JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES (ESOSDER), |
OTOMOTIV SEKTÖRÜNDE MÜŞTERILERIN ATFETME EĞILIMLERININ MARKA GÜVENI VE MÜŞTERI MEMNUNIYETI PERSPEKTIFINDEN İNCELENMESI |
2021 |
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGISI |
INSTAGRAM PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE MAVİ TİK ETKİSİ |
2022 |
DICLE ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
HEDONİK TÜKETİM İLE GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU (FOMO) ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ: Z KUŞAĞI TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA |
2023 |
NEVŞEHIR HACI BEKTAŞ VELI ÜNIVERSITESI SBE DERGISI |
CRUELTY-FREE ETİKETLİ KOZMETİK MARKALARININ SOSYAL MEDYA HESAPLARININ İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ |
2023 |
ULUSLARARASI İKTISADI VE İDARI İNCELEMELER DERGISI |
CUMHURİYET DEĞERİ TAŞIYAN MARKALARIN CUMHURİYETİN 100. YILI KAPSAMINDA GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN İNCELENMESİ |
2024 |
ÇUKUROVA ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
Diğer
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
DIGITAL MEDIA STRATEGIES IN PROMOTING SUSTAINABLE CONSUMPTION: AN EVALUATION OF BIST SUSTAINABILITY 25 INDEX COMPANIES |
2023 |
|