KÜRESEL PAZARLARDA YÜKSELEN (BÜYÜYEN) EKONOMİLERİN YENİ OYUNCULARI VE PAZARLAMA STRATEJİLERİ |
2019 |
3. CONGRESS OF INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES |
HİZMET HATASI VE TELAFİSİNDE YENİ PERSPEKTİFLER |
2017 |
IASOS COGRESS |
TÜRKIYE DE 2008 KRIZI SONRASI İSTIHDAM DEĞIŞIKLIKLERI ANALIZI |
2010 |
KÜRESEL KRİZ SONRASINDA EKONOMİNİN YENİDEN YAPILANMASI ULUSLARARASI SEMPOZYUM-V |
WOMEN'S PERSPECTIVE OF SUSTAINABLE CONSUMPTION BEHAVIOR |
2021 |
V. INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES (C-IASOS-2021) CONGRESS |
A NEW PERSPECTIVE ON ETHICAL AND RESPONSIBLE CONSUMPTION FOR A SUSTAINABLE FUTURE: CRUELTY-FREE |
2022 |
6.INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS – CIASOS 2022 |
YAPAY ZEKÂNIN PAZARLAMA YÖNETİMİNDE GELİŞEN ROLÜNÜN İNCELENMESİ |
2023 |
4. INTERNATIONAL CAPPADOCIA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS |
MARKA DEĞERİ EN YÜKSEK 100 TÜRK MARKASININ MİSYON VE VİZYON İFADELERİNİN MÜŞTERİ ODAKLILIK YÖNÜNDEN İNCELENMESİ |
2023 |
CUMHURIYET 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
ETHICAL CHOICES IN COSMETIC PRODUCTS: EXAMINING SUSTAINABLE COSMETIC BRANDS WITH CONTENT ANALYSIS |
2023 |
VII. CONGRESS OF INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES - C-IASOS 2023 |
SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIM PERSPEKTIFINDEN VEGAN GIDA MARKALARININ İNTERNET
SAYFALARININ VE SOSYAL MEDYA HESAPLARININ İNCELENMESI ÜZERINE NITEL BIR ARAŞTIRMA |
2024 |
EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
SÜRDÜRÜLEBILIR MODA PAZARLAMASI UYGULAMALARININ SÜRDÜRÜLEBILIR TÜKETIM
DAVRANIŞI ÜZERINDEKI ETKILERI |
2024 |
EGE 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
ETHICAL CHOICES IN RESPONSIBLE CONSUMPTION: MEATLESS MONDAY |
2024 |
INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS-II |