TURIZM SEKTÖRÜNDE PERSONEL GÜÇLENDIRME VE GÜÇ MESAFESININ İŞTEN AYRILMA NIYETI ÜZERINDEKI ETKISI: BIR UYGULAMA |
2018 |
GLOBAL JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS STUDIES |
ETIK LIDERLIK DAVRANIŞLARININ ALGILANAN ÖRGÜT İKLIMI ÜZERINE ETKISINEYÖNELIK BIR UYGULAMA İŞ YAŞAMINDA YALNIZLIK DUYGUSUNUN ARACILIKETKISI |
2015 |
İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGISI |
THE RELATIONSHIP BETWEEN SELECTED FINANCIAL AND MACROECONOMIC VARIABLES WITH CONSUMER CONFIDENCE INDEX |
2019 |
JOURNAL OF YAŞAR UNIVERSITY |
OTEL İŞLETMELERINDE BIR PAZARLAMA ARACI OLARAK SOSYAL MEDYANIN KULLANIMININ BELIRLENMESINE YÖNELIK BIR ARAŞTIRMA |
2019 |
YÖNETIM VE EKONOMI ARAŞTIRMALARI DERGISI |
TERMAL TURIZMDE TÜKETICI SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKILEYEN FAKTÖRLERIN BELIRLENMESI GÖNEN ÖRNEĞI |
2011 |
MARMARA ÜNIVERSITESI SBE ÖNERI HAKEMLI DERGISI |
TURIZM ÇALIŞANLARININ ÖRGÜTSEL ADALET ALGISININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIKLARI ÜZERINE ETKISI GÖNEN ÖRNEĞI |
2014 |
NIŞANTAŞI ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
THE EFFECT OF WEBSITES ON CUSTOMER PREFERENCES RELATED TO TOURISM PRODUCTS WITHIN THE FRAMEWORK OF TECHNOLOGICAL ACCEPTANCE MODEL (TAM) |
2014 |
INTERNATIONAL REFEREED ACADEMIC SOCIAL SCIENCES JOURNAL |
BANKACILIKTA İLIŞKISEL PAZARLAMA FAALIYETLERININ TEKRAR SATIN ALMA NIYETI ÜZERINE ETKISINDE İLIŞKISEL KALITE ALGISININ ARACILIK ROLÜ ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2016 |
BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL |
THE RELATIONSHIP BETWEEN RISK AVOIDANCE AND NOVELTY SEEKING BEHAVIOUR IN DESTINATION DECISION MAKING |
2017 |
BARTIN ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ, YÖNETIM, EKONOMI, EDEBIYAT, İSLAMI VE POLITIK BILIMLER DERGISI |
DEPRESYON ANKSIYETE STRES ÖLÇEĞININ (DASS 21) TÜRKÇE KISA FORMUNUN GEÇERLILIK-GÜVENILIRLIK ÇALIŞMASI |
2017 |
FINANS EKONOMI VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGISI |
TÜKETICILERIN RASYONEL VE HEDONIK MARKA ALGILARININ MÜŞTERI BAĞLILIĞI ÜZERINDEKI ETKISI |
2018 |
MANAS SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGISI |
ONLINE ALIŞVERIŞTE BILIŞSEL ÇELIŞKI DAVRANIŞLARININ İNCELENMESI |
2018 |
ANEMON MUŞ ALPARSLAN ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
TÜKETICILERIN ONLINE ALIŞVERIŞ NIYETLERININ TEKNOLOJI KABUL MODELI BAĞLAMINDA İNCELENMESI |
2018 |
AFYON KOCATEPE ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
TURIZMDE TÜKETICI HAKLARI |
2010 |
HABARŞI (HABERCI) DERGISI |
TÜKETICILERIN BEYAZ EŞYA SATIN ALMA KARAR SÜRECINDE MARKA ALGILARINA YÖNELIK BIR ARAŞTIRMA |
2011 |
MUSTAFA KEMAL ÜNIVERSITESI, S.B.E. DERGISI |
PERAKENDECI MARKALI ÜRÜN TERCIHINDE DEMOGRAFIK FAKTÖRLERIN ETKISI |
2010 |
HABERCI DERGISI |
MARKA DEĞERI ÖLÇME YÖNTEMLERI RUSÇA |
2010 |
HABARŞI (HABERCI) DERGISI, |
DESTINASYON SEÇIMINDE YENILIK ARAMA DAVRANIŞI |
2018 |
PAMUKKALE ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
ÜNIVERSITE ÖĞRENCILERININ GIRIŞIMCILIK EĞILIMLERINDE AILESEL FAKTÖRLERIN ETKISI VE BALIKESIR ÜNIVERSITESINDE BIR UYGULAMA |
2007 |
ÇANAKKALE 18 MART ÜNIVERSITESI, DR. H. İBRAHIM BODUR GIRIŞIMCILIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZI, GIRIŞIMCILIK VE KALKINMA DERGISI |
HIZMET GÜVEN ENDEKSI ILE FINANSAL VE EKONOMIK DEĞIŞKENLER ARASINDAKI ILIŞKININ TESPITI |
2023 |
BALIKESIR UNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITUSU DERGISI |