FESTIVAL KATILIMCISI İŞLETMELERIN ALGILANAN TOPLUMSAL FAYDA, ALGILANAN TOPLUMSAL MALIYET VE KATILIM MOTIVASYONLARININ FESTIVAL MEMNUNIYETI VE SADAKATI ÜZERINDEKI ETKISI |
2021 |
OPUS ULUSLARARASI TOPLUM ARAŞTIRMALARI DERGISI |
ORGANIK ÜRÜNLERIN PAZARLAMA STRATEJILERI VE ÜRETICILER ÜZERINDE BIR ALAN ARAŞTIRMASI |
2014 |
İŞLETME VE EKONOMI ARAŞTIRMALARI DERGISI |
TÜKETICI TEMELLI MARKALAŞMADA BIR MODEL ÖNERISI |
2017 |
INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC VALUE STUDIES |
THE EFFECT OF ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION (E-WOM) ON THE CONSPICUOUS AND MATERIALIST CONSUMPTION: RESEARCH ON GENERATION Z |
2021 |
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT |
FESTIVAL ZIYARETÇILERININ SOSYAL FAYDA, SOSYAL MALIYET VE MEMNUNIYET ALGISININ GELECEKTEKI KATILIM NIYETI ÜZERINDEKI ETKISI: GÖNEN ALIŞVERIŞ FESTIVALI ÖRNEĞI |
2021 |
İNSAN VE TOPLUM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI DERGISI |
MARKA İLETIŞIM ARACI OLARAK REKLAMLARDA HIKAYE ANLATIMININ KULLANILMASI VE BIRLEŞMIŞ MARKALAR DERNEĞI ÜYELERININ REKLAMLARININ BU ÇERÇEVEDE İNCELENMESI |
2021 |
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES |
CHOICE OF PROFESSION AS PART OF CAREER PLANNING AND FACTORS AFFECTING UNIVERSITY DEPARTMENT PREFERENCE: A QUALITATIVE RESEARCH |
2022 |
YÖNETIM VE EKONOMI ARAŞTIRMALARI DERGISI |
TÜKETICILERIN YENILENMIŞ ÜRÜN SATIN ALMA NIYETINE ETKI EDEN FAKTÖRLERIN INCELENMESI |
2022 |
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL |
EFFECTS OF PERSONALITY TRAITS ON COMPULSIVE USE OF SOCIAL MEDIA APPS AND MOBILE GAMES AMONG YOUNG SMARTPHONE USERS |
2022 |
JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY |