Doktor Öğretim Üyesi AYLİN AKINLAR

Doktor Öğretim Üyesi AYLİN AKINLAR

  Doktor Öğretim Üyesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı - Doktor Öğretim Üyesi Ömer Seyfettin Uygulamalı Bilimler Fakültesi - Öğretim Görevlisi Doktor

SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
INVESTIGATING MULTICULTURAL EDUCATION PHENOMENA IN MINORITY AND PUBLIC HIGH SCHOOLS IN TURKEY: A MULTIPLE CASE STUDY 2017 EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
EMERGENCY DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF EFL INSTRUCTORS AND LEARNERS DURING THE COVID-19 PANDEMIC. 2023 ADULT LEARNING JOURNAL
BRIDGING THE DIGITAL DIVIDE IN MIGRANT EDUCATION DURING THE COVID-19 ERA: THROUGH THE LENSES OF CRITICAL PEDAGOGY LENS AND INCLUSIVE EDUCATION 2023 ANI PUBLISHING AND CONSULTING COMPANY
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar
Makale Adı Yılı Dergi
KITAP İNCELEMESI BUCHER, R. (2000). DIVERSITY CONSCIOUSNESS (1.BASKI). NEW JERSEY: PRENTICE-HALL. 2013 SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
MULTICULTURAL COMPETENCE LEVEL OF UNIVERSITY INSTRUCTORS: A PERSPECTIVE FROM A TURKISH CONTEXT 2013 MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
DISASTER CAPITALISM AND SOCIAL POLICY: SOCIAL WORK IN THE AFTERMATH OF NATURAL DISASTERS 2024 CAPITALISM NATURE SOCIALISM
AN INVESTIGATION OF TEACHING AND LEARNING CENTERS OF IVY LEAGUE UNIVERSITIES IN TERMS OF THEIR CONTRIBUTION TO QUALITY HIGHER EDUCATION. 2024 THE JOURNAL OF EDUCATION FOR LIFE
21ST CENTURY SKILLS RESEARCH TRENDS IN TÜRKIYE: INVESTIGATING GRADUATE THESES IN CURRICULUM AND INSTRUCTION. 2025 SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION