SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
INVESTIGATING MULTICULTURAL EDUCATION PHENOMENA IN MINORITY AND PUBLIC HIGH SCHOOLS IN TURKEY: A MULTIPLE CASE STUDY |
2017 |
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH |
EMERGENCY DISTANCE EDUCATION EXPERIENCES OF EFL INSTRUCTORS AND LEARNERS DURING THE COVID-19 PANDEMIC. |
2022 |
ADULT LEARNING JOURNAL |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
KITAP İNCELEMESI BUCHER, R. (2000). DIVERSITY CONSCIOUSNESS (1.BASKI). NEW JERSEY: PRENTICE-HALL. |
2013 |
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
MULTICULTURAL COMPETENCE LEVEL OF UNIVERSITY INSTRUCTORS: A PERSPECTIVE FROM A TURKISH CONTEXT |
2013 |
MEDITERRANEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES |