ESKIŞEHIRIN COĞRAFI İŞARET TESCILLI ÜRÜNÜ ÇIBÖREĞIN KÜLTÜREL İFADESI |
2019 |
III. ULUSLARARASI TURIZM VE KÜLTÜREL MIRAS KONGRESI |
SOSYO-DEMOGRAFIK AÇIDAN TURISTIK DESTINASYONLARDA YEREL YEMEK EĞILIMI VE ORGANIK GIDA TÜKETIMI |
2019 |
2. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
GASTRONOMIK KIMLIĞIN OLUŞMASINDA KÜLTÜRLERARASI ETKILEŞIMIN ROLÜ: ESKIŞEHIR ÖRNEĞI |
2018 |
II. ULUSLARARASI TURIZM VE KÜLTÜREL MIRAS KONGRESI |
DESTINASYON MARKALAMADA KÜLTÜREL MEGA ETKINLIKLERIN ROLÜ ESKIŞEHIR 2013 TÜRK DÜNYASI KÜLTÜR BAŞKENTI ÖRNEĞI |
2015 |
13. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI |
FOTOĞRAFTAN YAYILAN LAVANTA KOKUSU: SOSYAL MEDYANIN DESTINASYON İMAJINA ETKISI |
2019 |
3RD INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES |
YAVAŞ ŞEHIRLERDE KÜLTÜREL MIRASIN SÜRDÜRÜLEBILIRLIĞI: TARAKLI İLÇESINDEKI UNUTULMAYA YÜZ TUTMUŞ MESLEKLER |
2019 |
3RD INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES |
KONAKLAMA TERCIHLERININ DESTINASYON İMAJI ALGISINA ETKISI: ERDEK ÖRNEĞI |
2019 |
2. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
THE ROLE OF UNIQUE ATTRACTIONS IN THE FORMATION OF CITY IMAGE: THE CASE OF ESKIŞEHIR SAZOVA SCIENCE CULTURE AND ART PARK |
2019 |
4TH INTERNATIONAL TOURISM CONGRESS |
ERDEK HAMAMLI KÖYÜ KIRSALINDA TURIZMI GELIŞTIRME ÇABALARI |
2019 |
III. ULUSLARARASI TURIZM VE KÜLTÜREL MIRAS KONGRESI |
GÜNEY MARMARA’NIN İNCISI ERDEK’TE TOPLUMUN TURIZM BILINCI |
2018 |
ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
ERDEK YEREL HALKININ TURIZME İLIŞKIN TUTUMUNUN DOXEY’IN RAHATSIZLIK ENDEKSI PERSPEKTIFINDEN DEĞERLENDIRILMESI |
2018 |
ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
YEREL DEĞERLERIN GELECEĞE TAŞINMASINDA COĞRAFI İŞARETLI ÜRÜNLERIN ROLÜ: GASTRONOMETRO ÖRNEĞI |
2018 |
II. ULUSLARARASI TURIZM VE KÜLTÜREL MIRAS KONGRESI |
SARI YAZMA DIYARINDA BIR EDEBIYAT TURIZMI MEKANI: RIFAT ILGAZ KÜLTÜR VE SANAT EVI |
2018 |
II. ULUSLARARASI TURIZM VE KÜLTÜREL MIRAS KONGRESI |
ÇEVREYE DUYARLI OTELCILIK KAPSAMINDA YEŞIL YILDIZ UYGULAMASI ANTAKYA GÜNGÖR OTTOMAN PALACE ÖRNEĞI |
2014 |
9. ULUSLARARASI KONGRE: TURIZM İŞLETMECILIĞINDE YENI PERSPEKTIFLER |
THE USAGE OF SOCIAL MEDIA IN DESTINATION MARKETING A RESEARCH ON CITTASLOW IN TURKEY |
2016 |
II. INTERNATIONAL TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT CONFERENCE |
AUTHENTICITY IN LITERARY TOURISM PLACES: THE CASE OF AŞIYAN MUSEUM |
2023 |
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON LITERARY AND FILM TOURISM |