Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda
sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
DEĞERLERIN EĞITIM FAKÜLTELERINDE KAZANDIRILMASINA ILIŞKIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERI |
2018 |
1. ULUSLARARASI İNSAN VE TOPLUM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI KONGRESI |
Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda
sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak sergilenen bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
BEING A TEACHER IN TURKEY DURING COVID-19 OUTBREAK: CHALLENGES, OPPORTUNITIES, AND CHANGING FACE OF THE TEACHING
PROFESSION |
2021 |
THE EUROPEAN CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH. |
Ulusal kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantı ve
etkinliklerde sözlü olarak sunulan ve tam metinli olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
INVESTIGATION OF THE COGNITIVE OBJECTIVES AND LEARNING OUTCOMES OF THE PRE-SCHOOL CURRICULUM ACCORDING TO SOLO TAXONOMY |
2020 |
WORLD CHILDREN CONFERENCE |
ÖĞRETMENLERIN TÜBITAK ORTAOKUL VE LISE ÖĞRENCILERI ARAŞTIRMA PROJELERI YARIŞMASI VE PROJE HAZIRLAMA SÜRECINE YÖNELIK GÖRÜŞLERI |
2019 |
2. ULUSLARARASI İNSAN VE TOPLUM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI KONGRESI |
PROJE ÖDEVI VE PERFORMANS GÖREVLERINE YÖNELIK VELI GÖRÜŞLERI |
2010 |
II. ULUSLARARASI TÜRKIYE EĞITIM ARAŞTIRMALARI KONGRESI |
ÖĞRETMENLIK MESLEĞINI ALGILAMA BIÇIMLERI ÖLÇEĞI GEÇERLIK-GÜVENIRLIK ÇALIŞMASI |
2016 |
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATION |
SAĞLIK BILIMLERI FAKÜLTESI ÖĞRENCILERININ ÖZ-YÖNETIMLI ÖĞRENME BECERILERININ BELIRLENMESI |
2021 |
8. ULUSLARARASI EĞITIM PROGRAMLARI VE ÖĞRETIM KONGRESI |
Ulusal kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantı ve
etkinliklerde sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak
sergilenen bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
SAĞLIK YÖNETIMI BÖLÜMÜ ÖĞRENCILERININ UZAKTAN EĞITIM VE YÜZ YÜZE EĞITIME ILIŞKIN METAFORIK ALGILARI |
2021 |
VIIITH INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS |