SPOR EĞITIMI ALAN ÜNIVERSITE ÖĞRENCILERININLIDERLIK ÖZELLIKLERININ BELIRLENMESI |
2018 |
ULUSLARARASI HERKES İÇİN SPOR VE WELLNESS KONGRESİ |
SINIF ÖĞRETMENLERININ OYUN VE FIZIKI ETKINLIKLER DERSINE YÖNELIK TUTUMLARININ İNCELENMESI |
2021 |
1.ULUSLARARASI SPOR VE SOSYAL BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM KONGRESİ |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SPOR DENİLİNCE AKILLARINA GELEN KAVRAMLAR |
2022 |
12. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ANTRENÖRLÜK KAVRAMI ALGILARI |
2022 |
2. ULUSLARARASI SPOR VE SOSYAL BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM KONGRESİ |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK KAVRAMI İLE İLGİLİ ALGILAMALARININ İNCELENMESİ |
2022 |
2. ULUSLARARASI SPOR VE SOSYAL BİLİMLERE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIM KONGRESİ |
AMPUTE FUTBOLCULARDA COVİD-19 KORKUSUNUN SPORCU-
ANTRENÖR İLİŞKİSİNE ETKİSİ |
2022 |
ASES INTERNATIONAL HEALTH, ENGINEERING AND SCIENCES CONGRESS |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPORDA DEĞERLER EĞİTİMİ |
2022 |
10. ULUSLARARASI İSTANBUL BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ |
VAR (VIDEO ASISTANT REFEREE) İLE İLGILI ÜNIVERSITE ÖĞRENCILERININ GÖRÜŞLERININ İNCELENMESI |
2022 |
ERPA INTRENATIONAL CONGRESSES ON EDUCATION 2022 |
DETERMINATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHER CANDIDATES' PREPARATION FOR TEACHING, PROFESSIONAL ANXIETY
TOWARDS TEACHER CANDIDACY AND PERSONAL PROFESSIONAL COMPETENCE |
2023 |
3. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS |
DETERMINING THE METAPHORICAL PERCEPTIONS OF TEACHER CANDIDATES TOWARDS THEIR FUTURE TEACHERS |
2023 |
3. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS |
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN THE RESULTS OF FUNCTIONAL MOVEMENT ANALYSIS AND HANDGRIP STRENGTH AND CORE ENDURANCE IN 11-14 YEAR-OLD AMATEUR FOOTBALL PLAYERS |
2023 |
ASES V. INTERNATIONAL HEALTH, ENGINEERING AND SCIENCES CONGRESS |