Profesör AYBENİZ AKDENİZ AR

Profesör AYBENİZ AKDENİZ AR

  Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Doçent Kadın, Aile ve Toplum Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Merkezi - Araştırma Uygulama Merkezi Müdürü İşletme Bölümü - Bölüm Başkanı

Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
EFFECTS OF POPULAR AMERICAN CULTURE ON BUILDING AMERICAN BRANDS 2009 ICBME FIFTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS MANAGEMENT AND ECONOMICS
BRANDING AND TECHNOLOGY MANAGEMENT 2006 PICMET 2006 PROCEEDINGS
AVRASYA HAREKETINI KÜRESELLEŞTIRECEK SEKTÖREL DIŞ TICARET ŞIRKETLERI MODELI ÖNEMI İŞLEYIŞI VE GETIRILERI AVRASYA SDŞ MODEL ÖNERILERI 2006 KÜRESELLEŞME BAĞLAMINDA AVRASYA TOPLUMLARI
TÜRK GIRIŞIMCILIK EKOSISTEMINDE KÜLTÜRÜN KADIN GIRIŞIMCILIĞINE ETKILERI NITEL BIR ARAŞTIRMA 2016 7TH INTERNATIONAL CONGRESS ON ENTREPRENEURSHIP. DEVELOPED ENTREPRENEURSHIP ECOSYSTEMS: RD, INNOVATION, CLUSTERING TECHNOPARKS.
OPPORTUNITY DISCOVERY AND CREATION OF FEMALE ENTREPRENEURS IN WELSH AND TURKISH ENTREPRENEURIAL ECOSYSTEM: A SOCIAL CAPITAL PERSPECTIVE 2017 WOMEN’XXS ENTREPRENEURSHIP CONFERENCE
DISTAL AND PROXIMAL PREDICTORS OF FOOD PERSONALITY: AN EXPLORATORY STUDY ON FOOD NEOPHILIA 2017 BRITISH ACADEMY OF MANAGEMENT
ÇAY TÜKETIMINDE MOTIVASYONEL FAKTÖRLERIN İNCELENMESI: NITEL BIR ARAŞTIRMA 2018 ICOAEF 18 IV.INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES
MÜŞTERI PERSPEKTIFIYLE İKNAYA DAYALI SATIŞ STRATEJILERI FENOMENOLOJIK BIR ANALIZ 2019 2.ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU
BASKICI SATIŞ, SATIŞ ELEMANLARI BANDIRMA UYGULAMASI 2019 II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPIRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES (ICEESS’ 19)
THE HOUSING MARKET EFFICIENCY IN LUXURY SEGMENT ISSUES AND EVIDENCE FROM CUSTOMER PERSPECTIVE 2011 REAL PROPERTY MANAGING STRATEGIES IN ORGANIZATIONS INTERNATIONAL CONGRESS IN BIALYSTOK/POLAND
ARKETIPLER VE MARKA OLMAK 2021 INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V
BIR MARKA İSMI YARATMA İÇIN STRATEJILER 2021 INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES-V
THE HOUSING MARKET EFFICIENCY IN LUXURY SEGMENT ISSUES AND EVIDENCE FROM CUSTOMER PERSPECTIVE. 2011 REAL PROPERTY MANAGING STRATEGIES IN ORGANIZATIONS
MOTIVATIONAL FACTORS OF CHOCOLATE CONSUMPTION: A NETNOGRAPHIC ANALYSIS 2023 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF COFFEE&COCOA
Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak sergilenen bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
GENÇLERIN ÜRÜN DEĞERLENDIRMELERINDE MARKA GÜVENININ ETKISI-DENEYSEL BIR ARAŞTIRMA 2017 ULUSLARARASI UYGULAMALI SOSYAL BILIMLER KONGRESI
ULUSAL VE ULUSLARARASI LOJISTIK FAALIYETLERDE YAŞANAN PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERILERI 2018 1.ULUSLARARASI AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ KONFERANSI
HALK PAZARI ORTAMINDA ALICI VE SATICININ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA 2018 INTERNATIONAL ON EMPIRICAL ECONOMICS SOCIAL SCIENCES (ICEESS’XX2018)
TÜRK KAHVESI TÜKETIMINDE MOTIVASYONEL FAKTÖRLERIN NITEL ANALIZI 2018 3.ULUSLARARASI SOSYAL BILIMLER KONGRESI
INNER VISIONS OF CONSUMERS ON MEDICAL TOURISM IN TURKEY: A CONTENT ANALYSIS 2019 BILGE KAĞAN ISC 2019 BILGE KAĞAN INTERNATIONAL SCIENCE CONGRESS
CHANGING TRENDS AND THE FUTURE OF MARKETING 2022 1ST INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MARKETING IN TEKIRDAĞ/ TÜRKİYE
Ulusal kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantı ve etkinliklerde sözlü olarak sunulan ve tam metinli olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı Yılı Etkinlik Adı
MARKA GÜVENININ SATIN ALMA NIYETI ÜZERINDEKI ETKISI GLOBAL VE ULUSAL MARKALAR ÜZERINE KARŞILAŞTIRMALI ANALIZ 2009 14.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI
YALOVA DAKI İŞLETMELERIN ÇEVRECI YÖNETIM VE PAZARLAMAYA OLAN GEREKSINIMLERI VE ÇEVRECI YÖNETIM VE PAZARLAMAYLA ELDE EDECEKLERI AVANTAJLAR 2009 1.DÜNDEN BUGÜNE YALOVA SEMPOZYUMU
MARKA MALIYETLERININ YÖNETIMI 2005 MARKA YÖNETIMI SEMPOZYUMUTMMOB
KOBI LERDE BILGI İŞLEM TEKNOLOJILERININ KULLANILMASI VE REKABET AÇISINDAN ÖNEMI BANDIRMA UYGULAMASI 2004 BILGI TEKNOLOJILERI KONGRESI-III
ENTEGRE ISO 9001 HACCP ÜRETIM VE KALITE YÖNETIM SISTEMLERININ GIDA SEKTÖRÜNE UYGULANMASI BANVIT ÖRNEĞI 2004 9.ULUSAL PAZARLAMA KONGRESI TÜRKIYE AVRUPA BIRLIĞI PAZARLAMA DINAMIKLERI