Görevi | Proje Adı | Kurum | Durum | Baslama | Bitiş |
---|---|---|---|---|---|
DANIŞMAN | HEMSIRELIK ÖGRENCILERININ BEYIN GÖÇÜNE YÖNELIK ALGILARI: METAFOR ANALIZI ILE BIR DEGERLENDIRME | DEVAM EDIYOR | 2023 | ||
DANIŞMAN | HEMSIRELERIN DEGERLENDIRMESIYLE YÖNETICI HEMSIRELERIN DIJITAL LIDERLIK ÖZELLIKLERI | DEVAM EDIYOR | 2023 | ||
DANIŞMAN | HEMŞIRELIK SON SINIF ÖGRENCILERDE VE HEMŞIRELERDE ALGILANAN HEMŞIRELIK IMAJININ KARŞILAŞTIRILMASI | DEVAM EDIYOR | 2023 |
Görevi | Proje Adı | Kurum | Durum | Baslama | Bitiş |
---|---|---|---|---|---|
YÜRÜTÜCÜ | HEMŞIRELIK ÖĞRENCILERININ ALGILADIKLARI STRES DÜZEYINE GÖRE SANAL KAYTARMA DAVRANIŞLARI | TAMAMLANDI | 2019 | 2020 | |
YÜRÜTÜCÜ | SURİYELİ HASTALARA BAKIM VEREN HEMŞİRELERİN EMPATİK YAKLAŞIMI: KİLİS DEVLET HASTANESİ ÖRNEĞİ | TAMAMLANDI | 2019 | 2020 | |
YÜRÜTÜCÜ | HEMŞIRELIKTE KALITE İYILEŞTIRME TUTUM ÖLÇEĞI'NIN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE BAZI DEĞIŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESI | TAMAMLANDI | 2022 | 2023 | |
YÜRÜTÜCÜ | HEMŞIRELIK ÖĞRENCILERININ YAPAY ZEKÂ KAVRAMINA İLIŞKIN OLUŞTURDUKLARI GÖRSEL METAFORLAR | TAMAMLANDI | 2023 | 2024 |