COVİD-19 PANDEMİSİ SONRASI SAĞLIK ÇALIŞANLARINDA MESLEKİ TÜKENMİŞLİĞİN İŞTEN AYRILMA NİYETİNE ETKİSİ |
2022 |
DERYA MALKOÇ |
Devam Ediyor |
İSTANBUL BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI TARAFINDAN SUNULAN EVDE SAĞLIK HIZMETLERININ DEĞERLENDIRILMESI: KARTAL BIRIMI ÖRNEĞI VE MODEL ÖNERISI |
2022 |
YAKUP CANDAN |
Tamamlandı |
KLİNİK KALİTE GÖSTERGELERİ AÇISINDAN DİYABETES MELLİTUS TANISI ALAN HASTALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ |
2025 |
AYŞE AVCI |
Devam Ediyor |
KANSER ERKEN TEŞHIS, TARAMA VE EĞITIM MERKEZINDE HIZMET KALITESININ SERVQUAL MODELI ILE ÖLÇÜLMESI |
2024 |
EMRAH YILMAZ |
Tamamlandı |
ÖRGÜTSEL PSIKOLOJIK SERMAYE İLE İŞ PERFORMANSI ARASINDAKI İLIŞKININ İNCELENMESI: BIR HASTANE ÖRNEĞI |
2025 |
CANSU AKÇA |
Devam Ediyor |
KALITE YÖNETIM SORUMLULARININ BIREYSEL İNOVASYON YETKINLIKLERI ILE DEĞIŞIME KARŞI TUTUMLARI ARASINDAKI İLIŞKININ İNCELENMESI |
2024 |
BEYZA YILMAZ |
Devam Ediyor |
DİJİTAL SAĞLIK OKURYAZARLIĞI İLE SÜRDÜRÜLEBİLİR VE SAĞLIKLI YAŞAM TARZI ARASINDAKİ İLİŞKİ: CİNSİYETİN MODERATÖR ROLÜ |
2025 |
BUSE DURSUN |
Devam Ediyor |
SAĞLIK HIZMETLERINDEN FAYDALANAN BIREYLERIN İLETIŞIM YETERLILIĞI ILE İLETIŞIM ENGELLERI ARASINDAKI İLIŞKILERIN DEĞERLENDIRILMESI |
2025 |
IŞIL ÇAKICI |
Devam Ediyor |
DİJİTAL SAĞLIK OKURYAZARLIĞI İLE MOBİL SAĞLIK UYGULAMALARININ TOPLUM TARAFINDAN BENİMSENME DURUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ |
2025 |
BAYRAM NOYAN |
Devam Ediyor |