Doktor Öğretim Üyesi SERCAN HATİPOĞLU

Doktor Öğretim Üyesi SERCAN HATİPOĞLU

  Doktor Öğretim Üyesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Doktor Öğretim Üyesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Araştırma Görevlisi Doktor

Asıl danışmanlığında tamamlanan yüksek lisans tezi
Tez Adı Yılı Hazırlayan Durum
THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEIVED SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, AND CUSTOMER LOYALTY IN THE BANKING SECTOR. 2024 AMIR MOHAMMAD SAFARI Devam Ediyor
THE INFLUENCE OF COLLECTIVISM AND INDULGENCE ON SERVICE RECOVERY, SATISFACTION, AND INTENTION TO COMPLAIN 2024 KAAN KOÇ Devam Ediyor
THE INFLUENCE OF COLLECTIVISM AND INDULGENCE ON SERVICE RECOVERY, SATISFACTION, AND INTENTION TO COMPLAIN 2024 KAAN KOÇ Devam Ediyor