ENERJI VERIMLI ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMUN VE ÇEVRE BILINCININ SATINALMA NIYETINE ETKILERI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2013 |
PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGISI |
TÜKETİCİ KARAR VERME TARZLARININ CİNSİYET KİMLİĞİNE GÖRE İNCELENMESİ |
2016 |
PAZARLAMA VE PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGISI |
IMPACT OF IMPORTS EXPORTS ON THE PROFITABILITY OF PAKISTANI BANKS |
2016 |
AKSARAY ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
MÜŞTERI İLIŞKILERI ÖRGÜTSEL BAĞLILIK PLÂNLAMA ÖĞRENME YÖNLÜLÜK UYUM SAĞLAYICI DAVRANIŞ ILE SATIŞ PERFORMANSI ARASINDAKI İLIŞKILERIN İNCELENMESI |
2009 |
CUMHURIYET ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER DERGISI |
SATIŞ TEMSILCILERININ PERFORMANSLARINA YÖNELIK BIR PILOT ARAŞTIRMA |
2009 |
DUMLUPINAR ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
TÜKETICILERIN FARKLI PERAKENDECI DENKLIĞI ALGILAMA SEVIYELERINE GÖRE PERAKENDECI DENKLIĞI BOYUTLARININ ALGILANMASINDA SATINALMA NIYETINDE VE DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERDEKI FARKLILIKLAR |
2009 |
ÖNERI MARMARA ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
MAĞAZA SADAKAT PROGRAMLARININ ALGILANMASI GÜVEN İLIŞKIYI SÜRDÜRME İSTEĞI VE MAĞAZA SADAKATI ARASINDAKI İLIŞKILERIN YAPISAL EŞITLIK MODELI ILE İNCELENMESI |
2008 |
DOĞUŞ ÜNIVERSITESI DERGISI |
KREDI KARTINI BILINÇLI KULLANAN VE KULLANMAYAN TÜKETICILERI AYIRMADA KULLANILABILECEK TEMEL BELIRLEYICILER ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA |
2007 |
HACETTEPE ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
TÜKETICILERIN MAĞAZA İMAJI ALGILAMALARI VE SOSYO DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERININ ALIŞVERIŞ TUTARLARI İTIBARIYLE KARŞILAŞTIRILMASI |
2005 |
ATATÜRK ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
KOBİ LERIN ELEKTRONIK TICARETI KULLANMA EĞILIMI ÜZERINDE ETKILI OLAN FAKTÖRLERIN YAPISAL EŞITLIK MODELI ILE İNCELENMESI |
2008 |
ERCIYES ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
MAĞAZA İMAJI VE MAĞAZA İMAJI BOYUTLARI ARASINDAKI İLIŞKILERIN YAPISAL EŞITLIK MODELI ILE İNCELENMESI |
2005 |
İSTANBUL ÜNIVERSITESI İŞLETME FAKÜLTESI İŞLETME İKTISADI ENSTITÜSÜ DERGISI, YÖNETIM |
ÇEVRE DOSTU ÜRÜN SATINALMA DAVRANIŞINA YÖNELIK BIR MODELIN TESTI |
2008 |
BEYKENT ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
MARKA YAYMA STRATEJISININ BAŞARISINI FARKLI DEĞERLENDIREN TÜKETICILERIN MARKA İMAJI VE RISK ALGILAMALARI BAKIMINDAN FARKLILAŞIP FARKLILAŞMADIĞININ BELIRLENMESI |
2008 |
ÖNERI MARMARA ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
PERAKENDECI MARKALI ÜRÜN SATIN ALAN BAYAN TÜKETICILERE İLIŞKIN ALT PAZAR BÖLÜMLERININ OLUŞTURULMASI ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA |
2001 |
İSTANBUL ÜNIVERSITESI İŞLETME FAKÜLTESI DERGISI |
İHRACAT PERFORMANSI DÜŞÜK OLAN KOBİ LER ILE YÜKSEK OLAN KOBİ LERIN FARKLILIKLARINI BELIRLEMEYE YÖNELIK BIR PILOT ARAŞTIRMA |
2007 |
ERCIYES ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI |
TÜKETICILERIN ÇEVRE BILINCI VE ÇEVREYE DUYARLI SATINALMA DAVRANIŞLARINA YÖNELIK BIR PILOT ARAŞTIRMA |
2009 |
SELÇUK ÜNIVERSITESI İİBF SOSYAL VE EKONOMIK ARAŞTIRMALAR DERGISI |
PERAKENDECI MARKASI TÜKETICILERININ TERCIHLERI VE BU TÜKETICILERI AYIRMADA KULLANILABILECEK TEMEL DEĞIŞKENLER ÜZERINE BIR PILOT ARAŞTIRMA |
2001 |
İSTANBUL ÜNIVERSITESI İŞLETME FAKÜLTESI İŞLETME İKTISADI ENSTITÜSÜ DERGISI |
MAĞAZA MARKALI ÜRÜN SATIN ALAN TÜKETICILER ILE SATIN ALMAYAN TÜKETICILER ARASINDA ALGILANAN RISK BAKIMINDAN FARKLILIK OLUP OLMADIĞININ İNCELENMESINE YÖNELIK BIR ARAŞTIRMA |
2009 |
KOCAELI ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
THE ROLE OF HEALTH RELATED FACTORS ON CONSUMER ATTITUDES TOWARDS ORGANIC PRODUCTS IN TURKEY |
2009 |
SELÇUK ÜNIVERSITESI, SOSYAL BILIMLER MESLEK YÜKSEKOKULU DERGISI |
İNDIRIMLI MAĞAZALARDA MÜŞTERI SATIN ALMA DEĞERI MÜŞTERI MEMNUNIYETI AĞIZDAN AĞIZA İLETIŞIM VE MÜŞTERI SADAKATI İLIŞKISI |
2010 |
SELÇUK ÜNIVERSITESI İ.İ.B.F SOSYAL VE EKONOMIK ARAŞTIRMALAR DERGISI |
SÜRDÜRÜLEBİLİR PERAKENDECİLİK: BİST SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ENDEKSİNDE YER ALAN PERAKENDECİ ŞİRKETLER ÜZERİNE İÇERİK ANALİZİ |
2022 |
KAFKAS UNIVERSITESI IKTISADI VE IDARI BILIMLER FAKULTESI DERGISI |
İNDIRIMLI MAĞAZALARDA SOSYAL DAMGALAMA VE SOSYAL KIMLIK TEHDIDI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA- ARNAVUTLUK ÖRNEĞI |
2023 |
AKADEMIK HASSASIYETLER |
KRIPTO PARA KULLANMA NIYETI BELIRLEYICILERININ UTAUT MODELI ÇERÇEVESINDE İNCELENMESI |
2023 |
AFYON KOCATEPE ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
ALGILANAN KITLIK DURUMUNUN VE DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERIN TÜKETICININ PANIK SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERINDEKI ETKISI
|
2024 |
AFYON KOCATEPE ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |