YAZMA EĞITIMI ALANINDA YAPILAN AKADEMIK ÇALIŞMALAR |
2015 |
ANA DILI EĞITIMI DERGISI |
ELEŞTIREL OKURYAZARLIKLA İLIŞKILENDIRILMIŞ TÜRKÇE DERSLERIYLE İLGILI ÖĞRENCI ALGI VE GÖRÜŞLERI |
2014 |
MUSTAFA KEMAL ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI |
TÜRKÇE DERSLERINDE ELEŞTIREL OKURYAZARLIK |
2014 |
ANA DILI EĞITIMI DERGISI |
ELEŞTIREL OKURYAZARLIKLA İLIŞKILENDIRILMIŞ TÜRKÇE DERSLERININ ÖĞRETIM SÜRECI |
2014 |
EĞITIMDE KURAM VE UYGULAMA |
TEMEL DIL BECERILERININ KAZANDIRILMASI AÇISINDAN TEKERLEMELER |
2015 |
ULUSLARARASI DIL VE EDEBIYAT EĞITIMI DERGISI |
KONUŞMA BECERISI ALANINDA YAPILAN AKADEMIK ÇALIŞMALARIN EĞILIMLERI |
2018 |
ULUSLARARASI DIL VE EDEBIYAT EĞITIMI DERGISI |
ELEŞTIREL PEDAGOJIDEN ELEŞTIREL OKURYAZARLIĞA EĞITIME FARKLI BIR YAKLAŞIM |
2022 |
BANDIRMA ONYEDI EYLÜL ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ARAŞTIRMALARI DERGISI |
DINLEME BECERISI ÜZERINE YAPILAN LISANSÜSTÜ TEZLERIN INCELENMESI |
2023 |
RUMELIDE DIL VE EDEBIYAT ARASTIRMALARI DERGISI |
MEDYA OKURYAZARLIĞI VE TÜRKÇE ÖĞRETIMI |
2023 |
KORKUT ATA TURKIYAT ARASTIRMALARI DERGISI |