SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
IMPROVING STUDENTS’ NUTRITIONAL KNOWLEDGE AND CONCEPTUAL UNDERSTANDING: AN ONLINE COURSE DESIGN SUPPORTED BY VIDEOS AND IMAGES |
2024 |
JOURNAL OF FORMATIVE DESIGN IN LEARNING |
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCILERININ TEMEL GIDA ANALIZLERINI ANLAMA DÜZEYLERININ BELIRLENMESI |
2023 |
ÜNIVERSITE ARAŞTIRMALARI DERGISI |
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı |
Yılı |
Dergi |
ÖNLISANS ÖĞRENCILERININ 3+1 UYGULAMALI EĞITIM MODELINE YÖNELIK TATMIN DERECELERININ İNCELENMESI: SUSURLUK TARIM VE ORMAN MESLEK YÜKSEKOKULU ÖRNEĞI |
2024 |
YÜKSEKÖĞRETIM VE BILIM DERGISI |
FIZIK TUTUM ÖLÇEĞININ TÜRKÇE'YE UYARLANMASI |
2024 |
BALIKESIR ÜNIVERSITESI FEN BILIMLERI ENSTITÜSÜ DERGISI |
FEN BILIMLERI DERS KITAPLARINDAKI ETKINLIKLERIN PISA FEN OKURYAZARLIĞI YETERLIK DÜZEYLERINE GÖRE İNCELENMESI |
2024 |
ERZINCAN ÜNIVERSITESI EĞITIM FAKÜLTESI DERGISI |