Doçent MEHMET SİNAN TAM

Doçent MEHMET SİNAN TAM

  Doçent Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı - Doçent Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı - Doçent İletişim Fakültesi - Dekan Yardımcısı

SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
THE COVID-19 INFODEMIC: MISINFORMATION ABOUT HEALTH ON SOCIAL MEDIA IN ISTANBUL 2022 TÜRKIYE İLETIŞIM ARAŞTIRMALARI DERGISI
SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
SOSYAL MEDYADA İSLAMOFOBIK PAYLAŞIMLAR: TWITTER ÖRNEĞI 2021 MEDYA VE DIN ARAŞTIRMALARI DERGISI
SOSYAL MEDYANIN ÇALIŞANIN PSIKOLOJIK GÜÇLENDIRME ALGISI ETKISI 2016 EURASIAN ACADEMY OF SCIENCES SOCIAL SCIENCES JOURNAL
SOSYAL MEDYADA İZLENIMI YÖNETME: SELFIE (ÖZÇEKIM) 2015 UHİVE
THE INFORMATION WARFARE ROLE OF SOCIAL MEDIA: FAKE NEWS IN THE RUSSIA - UKRAINE WAR 2022 ERCIYES İLETIŞIM DERGISI
Z KUŞAĞININ TIKTOK KULLANIM PRATIKLERI VE MOTIVASYONLARI 2022 ANKARA HACI BAYRAM VELI UNIVERSITY FACULTY OF COMMUNICATION
USING QUALITATIVE DATA ANALYSIS SOFTWARE (QDAS) IN COMMUNICATION STUDIES: A SYSTEMATIC REVIEW 2023 AKDENIZ UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
THE BRAND IMAGE PERCEPTION OF INDIRECT COMPARATIVE ADVERTISEMENTS: LIPTON ICE TEA DON’T CHOOSE THE EASY WAY AD CASE 2024 İLETIŞIM KURAM VE ARAŞTIRMA DERGISI
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
TÜRK TIKTOKERLARIN İÇERIK PAYLAŞIM PRATIKLERI ÜZERINE NICEL BIR ARAŞTIRMA 2022 TRT AKADEMI
COVID-19 SÜRESINCE T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI YOUTUBE KANALINA İZLEYICI DÖNÜTLERI 2020 DÜŞÜNCE VE TOPLUM SOSYAL BILIMLER DERGISI
TAKIPÇILER NEZDINDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERININ KANAAT ÖNDERLIĞI ÖLÇEĞI 2020 IĞDIR ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
SOSYAL MEDYA ETKILEYICILERININ KANAAT ÖNDERLIĞI ROLÜ 2020 GÜMÜŞHANE ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI ELEKTRONIK DERGISI
KULLANICILARIN FACEBOOK REKLAMLARINA TEPKILERINI BELIRLEYEN REKLAM ÖZELLIKLERI 2014 UŞAK ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI
RUSYA – UKRAYNA SAVAŞI HAKKINDAKI YOUTUBER VIDEOLARINA İZLEYICI TEPKILERI 2022 DÜŞÜNCE VE TOPLUM SOSYAL BILIMLER DERGISI
CHANGES IN LIFESTYLE ADVERTISING DURING AND AFTER COVID-19 PANDEMIC PERIOD 2022 GALATASARAY ÜNIVERSITESI İLETIŞIM DERGISI
GENEL KOMPLO TEORILERINE İNANMA ÖLÇEĞININ TÜRKÇEYE UYARLANMASI 2023 İNİF E-DERGİ
TWITTER’DA EKONOMI HAKKINDA PAYLAŞILAN SAHTE İÇERIKLER ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA 2024 4. BOYUT MEDYA VE KÜLTÜREL ÇALIŞMALAR DERGISI