Z KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA MAHREMIYET ALIMLAMASININ BOYUTLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2021 |
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL |
SINEMADA MOTION CAPTURE UYGULAMALARINDA YAZILIM ŞIRKETLERIN ESTETIK VE TEKNOLOJIK ÇÖZÜMLERI
|
2022 |
SAKARYA ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI DERGISI |
SOSYAL MEDYADA DIJITAL YERLILERIN SINEMA HABERLERINI DEĞERLENDIRMESI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2019 |
INTERMEDIA - INTERNATIONAL PEER-REVIEWED E-JOURNAL OF COMMUNICATION |
DIJITAL ANIMASYON VE GÖRSEL EFEKT TEKNOLOJILERIN TÜRK SINEMASINDA KULLANIMI |
2021 |
ULUSLARARASI KÜLTÜREL VE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGISI |
ÜÇ BOYUTLU (3D) DIJITAL ANIMASYON TEKNOLOJISININ TV YAYINCILIĞINDA KULLANIMI |
2015 |
AKADEMIK SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGISI |
SINEMA - ÇIZGI ROMAN İLIŞKISINDE MARVEL VE DC SINEMA EVRENLERI FILMLERINE ELEŞTIREL BAKIŞ |
2024 |
DÜŞÜNCE VE TOPLUM SOSYAL BILIMLER DERGISI |