REKLAM TASARIMINDA YEREL VE EVRENSEL DİL FARKI |
2019 |
VI. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYALBILIMLER KONGRESI |
GRAFİK TASARIMDA ARTS AND CRAFTS’IN MAKSİMUM ANLATIMINDAN BAUHAUS’UN MİNİMUM TAVRINA GEÇİŞ |
2020 |
ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERI BILIMLER ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU (USBBAS) |
TİCARİ AFİŞ TASARIMINDA MESAJIN ALGILANMASI VE ANLAMLANDIRILMASI |
2019 |
1. ULUSLARARASI BILIM KÜLTÜR VE SANAT KONGRESI |
REKLAMIN YAPISINI VE ETKİSİNİ DEĞİŞTİREN GÜÇ: GERİLLA REKLAMCILIK |
2019 |
4. ULUSLARARASI İLETIŞIM, EDEBIYAT, MÜZIK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESI |
CUMHURİYETTEN GÜNÜMÜZE TÜRK GRAFİK TASARIMCILARININ LOGO/AMBLEM TASARIMINDA SADELİK ARAYIŞI |
2019 |
4. ULUSLARARASI İLETIŞIM, EDEBIYAT, MÜZIK VE SANAT ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESI |
TÜRKİYE’DE SATILAN ÇİKOLATA AMBALAJLARININ RENK BAKIMINDAN İNCELENMESİ |
2020 |
INTERNATIONAL AEGEAN SYMPOSIUMS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-II |
GRAFİK TASARIMDA BEYAZ ALAN KULLANIMININ GETİRDİĞİ DEĞER VE ESTETİK ANLAYIŞI |
2020 |
INTERNATIONAL AEGEAN SYMPOSIUMS ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES-II |
REKLAM TASARIMINDA ÜÇ BOYUTLU GÖRSEL KULLANIMI VE ETKİSİ |
2022 |
2. ULUSLARARASI BILIMSEL ARAŞTIRMALAR VE YENILIKÇI ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU |
COVİD-19 SÜRECİNİN TÜRKİYE’DE DÜZENLENEN BİENALLERE ETKİSİ |
2022 |
2. ULUSLARARASI BILIMSEL ARAŞTIRMALAR VE YENILIKÇI ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU |