HIZMETLERDE MÜŞTERI KATILIMININ MÜŞTERILERIN KONTROL ETME EĞILIMLERI ÜZERINDEKI
ETKISI |
2019 |
II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPIRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES (ICEESS’ 19) |
STRATEJIK PLANLAMADA YAPILAN HATALAR
|
2019 |
II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMPIRICAL ECONOMICS AND SOCIAL SCIENCES (ICEESS’ 19) |
YEREL HALKIN TURIZME YÖNELIK ALGILARI: ERDEK ÖRNEĞI |
2019 |
II.ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
TURIZM DESTINASYONU OLARAK ERDEK’LE İLGILI TURISTLERIN MEMNUNIYET DERECELERI VE DAVRANIŞSAL EĞILIMLERI |
2018 |
I.ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
KONAKLAMA SEKTÖRÜNDE DIZGINLEYICI KÜLTÜRÜN DUYGUSAL EMEK VE KÜLTÜREL DUYARLILIK İLIŞKISI ÜZERINDEKI ETKISI |
2019 |
III. CONGRESS OF INTERNATIONAL APPLIED SOCIAL SCIENCES/ III. ULUSLARARASI UYGULAMALI SOSYAL BILIMLER KONGRESI |
İŞLETMELERDE TOPLAM VERİMLİ BAKIM UYGULAMALARI VE ÜRETİM VERİMLİLİĞİ |
2021 |
3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERI BILIMLER KONGRESI |
TÜRKİYE’ DE ALTERNATİF TURİZMİN VE ALTERNATİF TURİZM GELİRLERİNİN ÖNEMİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME |
2021 |
3. ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERI BILIMLER KONGRESI |
TÜRKİYE’NİN TURİZM SEKTÖRÜNDE REKABET GÜCÜ:
SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KAPSAMINDA BİR DEĞERLENDİRME |
2021 |
AL FARABI 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
BİR ALTERNATİF PAZARLAMA STRATEJİSİ OLARAK GERİLLA PAZARLAMA
ÜZERİNE TÜRKİYE’DE YAZILMIŞ LİSANÜSTÜ TEZLERİN BETİMSEL ANALİZİ |
2021 |
AL FARABI 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
DESTİNASYON PAZARLAMASINDA BİR MARKA STRATEJİSİ OLARAK CİTTASLOW ŞEHİRLER |
2021 |
ICOAEF VIII INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED ECONOMICS AND FINANCE & EXTENDED WITH SOCIAL SCIENCES |
PAZARLAMADA GEÇMİŞİN GÜCÜ: RETRO PAZARLAMA VE
UYGULAMALARINA YÖNELİK BİR ALANYAZIN TARAMASI |
2022 |
VII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
ONLINE ANLIK SATIN ALMA DAVRANIŞINDA INFLUENCER PAZARLAMANIN ETKISI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA |
2022 |
EGE 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
DIJITAL TÜKETIM OLGUSU VE DIJITAL TÜKETICI TRENDLERI |
2022 |
EGE 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES |
A MARKETING STRATEGY IN SUPPLY-DEMAND MANAGEMENT:
DE-MARKETING |
2022 |
8. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ |
MARKETING MIX IN MARINA SERVICES AFTER COVID-19 PANDEMIC |
2022 |
8. ULUSLARARASI EKONOMİ YÖNETİMİ VE PAZAR ARAŞTIRMALARI KONGRESİ |
A CONTENT ANALYSIS OF CUSTOMER COMPLAINTS AGAINST BANKS IN THE COVID-19 PROCESS |
2022 |
3. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS |
A BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF VIRTUAL BRAND COMMUNITIES LITERATURE BY SCIENTIFIC MAPPING |
2022 |
3. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS |
PAYLAŞIM EKONOMİSİ EKSENİNDE HİZMET ODAKLI DİJİTAL PLATFORMLAR: AIRBNB
ÜZERİNE KAVRAMSAL BİR DEĞERLENDİRME |
2022 |
E-ICOAEF’22 |