Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda
sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
A REVIEW ON SCIENTIFIC AND SECTORAL APPROACHES TO THE SUBJECT OF MARKETING IN METAVERSE |
2022 |
INTERNATIONAL CONFERENCE ON “LITERATURE, HUMANITIES, SOCIAL SCIENCES & MANAGEMENT” (LHSSM-22) |
Uluslararası kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantılarda
sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak sergilenen bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
THE INFLUENCE OF REAL TIME MARKETING ON SOCIAL MEDIAUSERS A STUDY ON USERS OF EKŞİ SÖZLÜK |
2016 |
19TH INTERNATIONAL ACADEMIC CONFERENCE, FLORENCE |
Ulusal kongre, sempozyum, panel ve çalıştay gibi bilimsel toplantı ve
etkinliklerde sözlü sunum, özet metin olarak yayımlanan veya poster olarak
sergilenen bildiri
Bildiri Adı |
Yılı |
Etkinlik Adı |
THE RELATIONSHIP BETWEEN PACKAGING DESIGN AND TASTE IN THE CONTEXT OF SENSORY MARKETING |
2024 |
6TH INTERNATIONAL CONGRESS OF MULTIDISCIPLINARY SOCIAL SCIENCES |