Profesör AYBENİZ AKDENİZ AR

Profesör AYBENİZ AKDENİZ AR

  Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Profesör Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Doçent Kadın, Aile ve Toplum Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Merkezi - Araştırma Uygulama Merkezi Müdürü

Asıl danışmanlığında tamamlanan doktora tezi
Tez Adı Yılı Hazırlayan Durum
KUŞAKLAR ARASI MÜŞTERI YOLCULUĞU HARITASI OLUŞTURARAK MÜŞTERI DENEYIMI ILE MÜŞTERI KATILIMI İLIŞKISINDE OTOBIYOGRAFIK HAFIZANIN ROLÜ: BANKACILIK SEKTÖRÜNDE BIR UYGULAMA 2023 CANER DOGAN Devam Ediyor
YAŞLI TÜKETICILERDE KOMPULSIF SATIN ALMA DAVRANIŞININ BEYNIN NÖROKIMYASAL YAPISI BAĞLAMINDA NÖROPSIKOMETRIK TESTLER EŞLIĞINDE İNCELENMESI: PAZARLAMA PERSPEKTIFINDEN BIR ARAŞTIRMA 2023 AYŞE ŞEN Devam Ediyor
Asıl danışmanlığında tamamlanan yüksek lisans tezi
Tez Adı Yılı Hazırlayan Durum
MARKET MARKASI IMAJINA ETKI EDEN FAKTÖRLER VE MARKET MARKASI IMAJININ ALGILANAN RISK VE SATIN ALMA NIYETINE ETKISI 2018 MUHAMMET KÜÇÜK Tamamlandı
HAZIR GİYİM MAĞAZALARINDA MÜŞTERİ VE SATIŞ ELEMANI PERSPEKTİFİYLE İKNAYA DAYALI SATIŞ STRATEJİLERİ, FENOMENOLOJİK BİR ANALİZ 2019 CANSU YILDIZ Devam Ediyor
HAZIR GIYIM MAĞAZALARINDA MÜŞTERI - SATIŞ ELEMANLARI PERSPEKTIFIYLE IKNAYA DAYALI SATIŞ STRATEJILERI, FENOMENOLOJIK BIR ANALIZ 2019 CANSU YILDIZ Tamamlandı
TEKNOLOJI DÜŞKÜNLÜĞÜNÜN HIZMET VERME YATKINLIĞINA ETKISI: TEKNOLOJI SATIŞ DANIŞMANLARI ÜZERINDE BIR ARAŞTIRMA 2022 FATMA BÜMEN Tamamlandı
BANDIRMA'DA IKAMET EDENLERIN KENT MARKASI TUTUMLARININ ÖNCÜLLERI 2022 NÜKHET BUDAK Tamamlandı
TERMAL TURIZMDE MARKALAŞMA: FRIGYA TERMAL TURIZM BÖLGESI ÜZERINENITEL BIR ARAŞTIRMA 2022 İSMAİL ARITÜRK Tamamlandı