TÜRK TIKTOKERLARIN İÇERIK PAYLAŞIM PRATIKLERI ÜZERINE NICEL BIR ARAŞTIRMA |
2022 |
TRT AKADEMI |
COVID-19 SÜRESINCE T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI YOUTUBE KANALINA İZLEYICI DÖNÜTLERI |
2020 |
DÜŞÜNCE VE TOPLUM SOSYAL BILIMLER DERGISI |
SOSYAL MEDYADA İSLAMOFOBIK PAYLAŞIMLAR: TWITTER ÖRNEĞI |
2021 |
MEDYA VE DIN ARAŞTIRMALARI DERGISI |
TAKIPÇILER NEZDINDE SOSYAL MEDYA FENOMENLERININ KANAAT ÖNDERLIĞI ÖLÇEĞI |
2020 |
IĞDIR ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
SOSYAL MEDYA ETKILEYICILERININ KANAAT ÖNDERLIĞI ROLÜ |
2020 |
GÜMÜŞHANE ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI ELEKTRONIK DERGISI |
KULLANICILARIN FACEBOOK REKLAMLARINA TEPKILERINI BELIRLEYEN REKLAM ÖZELLIKLERI |
2014 |
UŞAK ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER DERGISI |
RUSYA – UKRAYNA SAVAŞI HAKKINDAKI YOUTUBER VIDEOLARINA İZLEYICI TEPKILERI |
2022 |
DÜŞÜNCE VE TOPLUM SOSYAL BILIMLER DERGISI |
THE INFORMATION WARFARE ROLE OF SOCIAL MEDIA: FAKE NEWS IN THE RUSSIA - UKRAINE WAR |
2022 |
ERCIYES İLETIŞIM DERGISI |
Z KUŞAĞININ TIKTOK KULLANIM PRATIKLERI VE MOTIVASYONLARI |
2022 |
ANKARA HACI BAYRAM VELI UNIVERSITY FACULTY OF COMMUNICATION |
CHANGES IN LIFESTYLE ADVERTISING DURING AND AFTER COVID-19 PANDEMIC PERIOD |
2022 |
GALATASARAY ÜNIVERSITESI İLETIŞIM DERGISI |
GENEL KOMPLO TEORILERINE İNANMA ÖLÇEĞININ TÜRKÇEYE UYARLANMASI |
2023 |
İNİF E-DERGİ |