SOSYAL MEDYA VE TOPLUMDA DEĞIŞEN ESTETIK İŞLEM YAPTIRMA ALGISI |
2019 |
AJIT-E: ONLINE ACADEMIC JOURNAL OF INFORMATION TECHNOLOGY |
YÖNELIMSEL İLETIŞIM (INTENTIONALITY), YAPAY ZEKA VE METAVERSE İLIŞKISI ÜZERINE BIR DEĞERLENDIRME
|
2022 |
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMIC AND ADMINISTRATIVE ACADEMIC RESEARCH |
TÜRKİYE’DEKİ DEVLET ÜNİVERSİTELERİNE YÖNELİK ONLİNE ŞİKÂYETLER ÜZERİNE
BİR DEĞERLENDİRME: ŞİKAYETVAR.COM ÖRNEĞİ
|
2022 |
(E-GIFDER |
SOSYAL MEDYADA MARKA KIŞILIKLERININ JUNG ARKETIPSEL MARKA KIŞILIK MODELINE GÖRE GÖSTERGEBILIMSEL ANALIZI |
2022 |
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL |
METAVERSE VE BENLİK SUNUMU
|
2022 |
THE TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION - TOJDAC |
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ BAĞLAMINDA DİJİTAL ORTAMDA ŞİKÂYET YÖNETİMİ: PANDEMİ
KOŞULLARINDA GİTTİGİDİYOR.COM ÖRNEĞİ |
2022 |
INTERNATIONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SCIENCES |