Doçent GÜLNİL AYDIN

Doçent GÜLNİL AYDIN

  Doçent Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı - Doçent

SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
THE POTENTIAL IMPLICATIONS OF INDULGENCE AND RESTRAINT ON SERVICE ENCOUNTERS IN TOURISM AND HOSPITALITY 2017 ECOFORUM
THE EFFECT OF BRAND TRUST AS EXTRINSIC CHARACTERISTICS ON YOUNG CONSUMERS PRODUCT PREFERENCES: AN EXPERIMENTAL STUDY 2018 EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL, ESJ
THE HOUSING MARKET EFFICIENCY IN LUXURY SEGMENT ISSUES AND EVIDENCE FROM CUSTOMER PERSPECTIVE 2011 INTERNATIONAL RESEARCH JOURNAL OF FINANCE AND ECONOMICS
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
PAZARLAMA EĞITIMINDE TEKNOLOJI KULLANIMININ GEREĞI VE ÖNEMINE YÖNELIK DEĞERLENDIRME 2017 JOURNAL OF TURKISH STUDIES
SOCIAL MARKETING ANALYSIS OF ATTITUDE TOWARD COMPULSORY EARTHQUAKE INSURANCE IN TURKEY 2016 YÖNETIM VE EKONOMI CELAL BAYAR ÜNIVERSITESI İKTISADI VE İDARI BILIMLER FAKÜLTESI DERGISI
SUÇLU KIM İTKISEL (ANLIK) SATIN ALMA DAVRANIŞI VE GIDA İSRAFI ARASINDAKI İLIŞKININ ATFETME TEORISI PERSPEKTIFINDEN DEĞERLENDIRILMESI 2020 BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
THE ROLE OF BRAND TRUST ON PARENTS' PURCHASE INTENTIONS OF BABY CARE PRODUCTS 2014 DOĞUŞ ÜNIVERSITESI DERGISI
SOSYAL AMACA YÖNELIK PAZARLAMA FAALIYETLERININ TÜKETICI TEMELLI MARKA DEĞERI BOYUTLARI ÜZERINDEKI ROLÜ 2020 TURKISH STUDIES
KONUMLANDIRMA KARARLARINDA MÜŞTERİ ÖNCELİKLERİNİN BELİRLENMESİ: CONJOINT ANALİZ YAKLAŞIMI İLE BİR PİLOT UYGULAMA 2005 ÖNERI DERGISI
SELF SERVIS UYGULAMALARDA TEKNOLOJININ ALGILANAN ÖZELLIKLERININ MÜŞTERI MEMNUNIYETI ÜZERINE ETKISI 2007 İKTISAT İŞLETME VE FINANS
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMLARININ YEREL EKONOMİLERE KATKILARI: MANYAS MESLEK YÜKSEK OKULU ÖRNEĞİ 2016 BALIKESIR ÜNIVERSITESI SOSYAL BILIMLER ENSTITÜSÜ DERGISI
HIZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJI KULLANIMI VE MÜŞTERI ADAPTASYONU 2005 BANDIRMA IIBF AKADEMIK FENER
OTOMOTIV SEKTÖRÜNDE MÜŞTERILERIN ATFETME EĞILIMLERININ MARKA GÜVENI VE MÜŞTERI MEMNUNIYETI PERSPEKTIFINDEN İNCELENMESI 2021 İŞLETME ARAŞTIRMALARI DERGISI
THE ROLE OF WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION IN THE FORMATION OF CYNICAL ATTITUDES TOWARDS PRIVATE HEALTH CARE ORGANIZATIONS 2022 YÖNETIM VE EKONOMI ARAŞTIRMALARI DERGISI