OTEL İŞLETMELERINDE İŞGÖRENLERIN YETKINLIK İNANCI ILE PERFORMANS İLIŞIKISI: ALANYA OTELLERINDE BIR ARAŞTIRMA |
2018 |
1ST INTERNATIONAL NEW GENERATIONS AND NEW TRENDS IN TOURISM |
TÜRKIYE DE HELAL KONSEPTLI OTELLERIN ÇEVRESEL HASSASIYET DÜZEYLERI |
2018 |
1ST INTERNATIONAL NEW GENERATIONS AND NEW TRENDS IN TOURISM |
SOSYO-DEMOGRAFIK AÇIDAN TURISTIK DESTINASYONLARDA YEREL YEMEK EĞILIMI VE ORGANIK GIDA TÜKETIMI |
2019 |
2. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
FOTOĞRAFTAN YAYILAN LAVANTA KOKUSU: SOSYAL MEDYANIN DESTINASYON İMAJINA ETKISI |
2019 |
3RD INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES |
YAVAŞ ŞEHIRLERDE KÜLTÜREL MIRASIN SÜRDÜRÜLEBILIRLIĞI: TARAKLI İLÇESINDEKI UNUTULMAYA YÜZ TUTMUŞ MESLEKLER |
2019 |
3RD INTERNATIONAL CONGRESS ON TOURISM, ECONOMIC AND BUSINESS SCIENCES |
KONAKLAMA TERCIHLERININ DESTINASYON İMAJI ALGISINA ETKISI: ERDEK ÖRNEĞI |
2019 |
2. ULUSLARARASI BANDIRMA VE ÇEVRESI SEMPOZYUMU |
THE ROLE OF UNIQUE ATTRACTIONS IN THE FORMATION OF CITY IMAGE: THE CASE OF ESKIŞEHIR SAZOVA SCIENCE CULTURE AND ART PARK |
2019 |
4TH INTERNATIONAL TOURISM CONGRESS |