Doktor Öğretim Üyesi MEHMET ZAHİD ECEVİT

Doktor Öğretim Üyesi MEHMET ZAHİD ECEVİT

  Doktor Öğretim Üyesi İşletme Yönetimi Pr. - Doktor Öğretim Üyesi Erdek Meslek Yüksekokulu - Doktor Öğretim Üyesi Erdek Meslek Yüksekokulu - Yüksekokul Müdürü İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu - Yönetim ve Organizasyon Bölümü - Bölüm Başkanı

SCI, SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indeksler tarafından taranan dergilerde yayımlanmış teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünde yayınlar dışındaki tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
PERAKENDECİLER VE TÜKETİCİLER AÇISINDAN PERAKENDE MARKALAR: KAVRAMSAL BİR ÇERÇEVE 2017 KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
MARKET ALIŞVERİŞLERİNDE DÜŞÜK FİYAT ARAŞTIRMASININ DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERE GÖRE İNCELENMESİ 2021 BUCAK İŞLETME FAKÜLTESİ DERGİSİ
ECEVIT MEHMET ZAHID (2021). MARKET ALIŞVERIŞLERINDE DÜŞÜK FIYAT ARAŞTIRMASININ DEMOGRAFIK ÖZELLIKLERE GÖRE İNCELENMESI. BUCAK İŞLETME FAKÜLTESI DERGISI, 4(2), 169-194. 2021
ULAKBİM veritabanları kapsamındaki Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
ECEVIT MEHMET ZAHID, AKTURAN ULUN (2015). DÜŞÜK FIYAT GARANTISI POLITIKASININ SATIN ALMA SONRASI FIYAT ARAŞTIRMASINA ETKISINDE FIYAT UZMANLIĞININ ROLÜ. FINANS POLITIK EKONOMIK YORUMLAR, 52(610) 2015
ECEVIT MEHMET ZAHID (2018). YEŞIL KALITE ALGISI VE YEŞIL İMAJ ALGISININ MARKA İÇIN DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞI ÜZERINDEKI ETKISININ SAPTANMASI: YEŞIL GÖZ BOYAMANIN DÜZENLEYICI ROLÜ. BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL, 6(3), 482-496. 2018
ECEVIT MEHMET ZAHID, DUMAN ORHAN (2022). TÜKETICILERIN YENILENMIŞ ÜRÜN SATIN ALMA NIYETINE ETKI EDEN FAKTÖRLERIN İNCELENMESI. BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL, 10(3), 997-1010. 2022
ECEVIT MEHMET ZAHID, ESENKAL FÜSUN (2023). TURIZM DESTINASYONU PAZARLAMASINDA METAFORLAR: YEREL HALKIN GÖZÜNDEN ERDEK (METAPHORS IN TOURISM DESTINATION MARKETING: ERDEK IN THE LOCAL PEOPLE S EYES). JOURNAL OF GASTRONOMY HOSPITALITY AND TRAVEL- JOGHAT, 6(3), 1318-1333. 2023
ECEVIT MEHMET ZAHID (2023). THE EFFECT OF SUSTAINABLE PACKAGING ON QUALITY PERCEPTION AND PURCHASING INTENTION: THE REGULATORY EFFECT OF ENVIRONMENTAL AWARENESS AND HEALTH AWARENESS. YONETIM VE EKONOMI ARASTIRMALARI DERGISI- JOURNAL OF MANAGEMENT AND ECONOMICS RESEARCH, 21(3), 1-15., DOI: 10.11611/YEAD.1342196 2023
ECEVIT MEHMET ZAHID (2023). SON ADIM TESLIMAT YÖNTEMI OLAN OTONOM TESLIMAT ARAÇLARININ TÜKETICILER TARAFINDAN KABULÜ: TEKNOLOJIYE HAZIRLIĞIN DÜZENLEYICI ROLÜ. BANDIRMA ONYEDI EYLUL UNIVERSITY AKILLI ULAŞIM SISTEMLERI VE UYGULAMALARI DERGISI, 6(1), 166-183., DOI: 10.51513/JITSA.1256291 2023
Diğer hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale veya derleme
Makale Adı Yılı Dergi
TÜKETİCİLERİN MARKET ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARI 2020 ACADEMIC REVIEW OF CONSUMER BEHAVIOR AND RESEARCH
DÜŞÜK FİYAT GARANTİSİ POLİTİKASININ SATIN ALMA SONRASI FİYAT ARAŞTIRMASINA ETKİSİNDE FİYAT UZMANLIĞININ ROLÜ. 2015 FİNANS POLİTİK EKONOMİK YORUMLAR
YEŞİL KALİTE ALGISI VE YEŞİL İMAJ ALGISININ MARKA İÇİN DAHA FAZLA ÖDEME İSTEĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SAPTANMASI: YEŞİL GÖZ BOYAMANIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ. 2018 BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
TÜKETİCİLERİN YENİLENMİŞ ÜRÜN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ 2022 BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL
ORGANİK ÜRÜNLERİN SOSYAL DEĞERİ VAR MIDIR? TÜRKİYE ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA 2022 EKONOMİ, İŞLETME VE YÖNETİM DERGİSİ
SON ADIM TESLİMAT YÖNTEMİ OLAN OTONOM TESLİMAT ARAÇLARININ TÜKETİCİLER TARAFINDAN KABULÜ: TEKNOLOJİYE HAZIRLIĞIN DÜZENLEYİCİ ROLÜ 2023 BANDIRMA ONYEDİ EYLUL ÜNİVERSİTESİ AKILLI ULAŞIM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ
TURİZM DESTİNASYONU PAZARLAMASINDA METAFORLAR: YEREL HALKIN GÖZÜNDEN ERDEK (METAPHORS IN TOURISM DESTINATION MARKETING: ERDEK IN THE LOCAL PEOPLE S EYES) 2023 JOURNAL OF GASTRONOMY HOSPITALITY AND TRAVEL - JOGHAT
SUSTAINABILITY PROMISES OF TURKISH ORIGIN APPAREL BRANDS IN THE CONTEXT OF GREENWASHING 2023 GSU MANAGERIAL AND SOCIAL SCIENCES LETTERS
THE EFFECT OF SUSTAINABLE PACKAGING ON QUALITY PERCEPTION AND PURCHASING INTENTION: THE REGULATORY EFFECT OF ENVIRONMENTAL AWARENESS AND HEALTH AWARENESS 2023 YÖNETİM VE EKONOMİ ARASTİRMALARİ DERGİSİ - JOURNAL OF MANAGEMENT AND ECONOMICS RESEARCH
ECEVIT MEHMET ZAHID (2020). TÜKETICILERIN MARKET ALIŞVERIŞ DAVRANIŞLARI. ACADEMIC REVIEW OF CONSUMER BEHAVIOR AND RESEARCH, 1(1), 10-30. 2020
ECEVIT MEHMET ZAHID, ÖZTEK MEHMET YAMAN, BAŞ TÜRKER (2022). ORGANIK ÜRÜNLERIN SOSYAL DEĞERI VAR MIDIR? TÜRKIYE ÜZERINE NITEL BIR ARAŞTIRMA. EKONOMI, İŞLETME VE YÖNETIM DERGISI, 6(1), 1-22. 2022
ECEVIT MEHMET ZAHID (2023). SUSTAINABILITY PROMISES OF TURKISH ORIGIN APPAREL BRANDS IN THE CONTEXT OF GREENWASHING. GALATASARAY ÜNIVERSITESI MANAGERIAL AND SOCIAL SCIENCES LETTERS, 1(1), 30-43. 2023